نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

احتمال معرفی اسکین جدید «بیزارو سوپرمن» در بازی Injustice 2

در توئیت جدید اکانت رسمی بازی Injustice 2، تصویری از شخصیت Bizarro Superman به چشم می‌خورد. آن‌طور که به نظر می‌رسد، بازهم یک اسکین جدید در راه است!

طبق شایعه‌ای که به تازگی کمپانی توسعه دهنده بازی Injustice 2 یعنی NetherRealm به راه انداخته، گویا قرار است به زودی شاهد معرفی اسکین جدیدی در این بازی باشیم. در توئیتی که به تازگی در اکانت رسمی Injustice 2 منتشر شده، تصویری از این اسکین جدید که به شخصیت «Bizarro Superman» تعلق دارد دیده می‌شود.

هنوز از زمان دقیق عرضه این اسکین جدید اطلاعاتی در دسترس نیست و کمپانی سازنده نیز تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است؛ اما از آن‌جایی که استودیو NetherRealm سابقه درخشانی در به راه انداختن شایعات پیش از ارائه بسته‌های الحاقی خود دارد، شاید خیلی دور از ذهن نباشد که این‌بار نیز شایعه به حقیقت تبدیل شده و به زودی شاهد معرفی این اسکین جدید باشیم.

Bizarro Superman New Skin

در کنار تصویر منتشر شده در اکانت توئیتر بازی مبارزه ای Injustice 2 جمله‌ی «!Bizarro number one, not Superman» نیز به چشم می‌خورد. این جمله که چندین‌بار از زبان شخصیت «بیزارو» در کمیک‌ها بیان شده، اشاره مستقیمی به متفاوت بودن شخصیت «بیزارو» با «سوپرمن اصلی» دارد.

علاوه بر اکانت رسمی بازی، اد بون (Ed Boon) مدیر کمپانی NetherRealm ‌نیز تصویری مشابه را در اکانت توئیتر خود منتشر کرد و گفت: «عجیب است ... ولی ممکن هم هست اسکین جدید اینجاستیس ۲ باشد!» اگر این شایعات همگی درست باشند، به نظر می‌رسد این اسکین جدید قرار است شخصیت سوپرمن را ارتقاء داده و حرکات بیش‌تری به او اضافه کند.

درواقع ردپایی از قدرت‌های جدید سوپرمن، پیش از این در تریلری که از بسته الحاقی Starfire و با محوریت معرفی این کاراکتر منتشر شده بود نیز به چشم می‌خورد. در این تریلر دیدیم که چطور سوپرمن از حرکتی استفاده می‌کند که به جای فریز کردن حریف، او را سوزانده و از چشمانش نیز به جای اشعه خورشیدی همیشگی، یخ یا چیزی مشابه آن پرتاب می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده