// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

نسخه Early Access بازی Citadel: Forged With Fire منتشر شد

استودیو Blue Isle با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Citadel: Forged With Fire، آن را از طریق سیستم Early Access برای پی‌سی منتشر کرد.

استودیو بلو آیل (Blue Isle) که آن را با ساخت بازی Slender: The Arrival و بازی Valley می‌شناسیم، در میان اخبار بازی، سرانجام پروژه جدید خود یعنی بازی Citadel: Forged With Fire را از طریق سیستم «دسترسی زود‌هنگام» (Early Access) استیم برای پی‌سی‌های ویندوزی منتشر کرد. این بازی که در سبک جهان باز آنلاین و نقش‌آفرینی طراحی شده است هفته گذشته فاز آزمایشی (بتای محدود) خود را پشت سر گذاشت.

به نقل از سازندگان، آنها قصد دارند که با در دسترس قرار دادن نسخه Early Access رابطه‌ای محکم را با کاربران و انجمن‌ها تشکیل دهند تا بتوانند به واسطه‌ی آن ویژگی‌های جدیدی را به این بازی اضافه کنند. در حالی که چندی پیش نسخه کنسول این بازی نیز تایید شده است اما هم‌اکنون این بازی تنها از طریق Early Access روی رایانه‌های شخصی ویندوزی قابل بازی است. فاز Early Access این بازی از ۸ الی ۱۲ ماه برگزار خواهد شد و به گفته سازندگان نسخه کامل بازی Citadel: Forged With Fire در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد.

Citadel: Forged With Fire

بازی مذکور قرار است تنظیمات سرور مختلفی را در دسترس بازیکنان قرار ‌دهد و سازندگان در حال فراهم کردن سرور برای تمامی کاربران در سراسر دنیا هستند. کاربران در این بازی می‌توانند سرور‌های خود را تشکیل دهند و بازی‌های خود را به سلیقه‌ خودشان شخصی‌سازی و تنظیم کنند. این سرور‌ها را می‌توان در حالت بازیکن مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن مقابل محیط (PvE) تنظیم کرد و حتی می‌توان با ایجاد گذرواژه، سرور‌ها را خصوصی کرد.

آلکس تینتور، مدیر عامل حاضر در استودیو آیل، در مورد راه‌یابی این بازی در فاز Early Access نوشت:

مدت زمان زیادی است که سخت در حال کار روی بازی Citadel هستیم و امیدوار هستیم که بازیکنان با در دست گرفتن نسخه Early Access از این بازی لذت ببرند. این تنها شروع کار ما است و هدف ما این است که همیشه با توسعه محتوای جدید، تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان آوریم، طوری که هر بار بازیکنان وارد بازی شوند و با محتوای جدیدی روبرو شوند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Citadel: Forged With Fire به گوشتان می‌خورد باید گفت که  این پروژه یک بازی چند‌نفره، جهان باز و نقش‌آفرینی است که دنیای آن را عناصر جادویی و تخیلی فرا گرفته است. شما این قابلیت را دارید که موجودات غول‌پیکر را رام کنید و از آنها برای پرواز کردن و سفر در دنیای بزرگ این بازی استفاده کنید. همچنین کاربران در این بازی می‌توانند با ساختن خانه‌ای  برای خودشان که در بازی با نام House of Conjurer  شناخته می‌شود، بازی را پیش ببرند و با تعیین کردن کاراکتر‌های مختلف به جنگ با خانه‌های دیگر بروند. از طرفی این بازی قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر‌ها و خانه‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و گفتنی است که خانه‌های این بازی از سیستم فیزیک پویا بهره‌ می‌برد و در معرض حملات، تخریب می‌شود.

Citadel: Forged With Fire

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر هنگام عرضه نسخه Early Access بازی Citadel: Forged With Fire را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. همانطور که در بالا هم اشاره شد این بازی هم‌اکنون از طریق استیم روی کامپیوتر قابل بازی است. قیمت این بازی به طور رسمی ۲۴.۹۹ دلار اعلام شده است اما به مناسبت عرضه آن کاربران می‌توانند با ۲۰ درصد تخفیف آن را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

دانلود در آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده