نویسنده: محمود محرابی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

اولین بازی FoxNext Games یک بازی در دنیای مارول خواهد بود

اولین بازی ساخت FoxNext Games یک بازی اکشن نقش آفرینی موبایل در دنیای مارول خواهد بود.

به نظر می‌آید که FoxNext Games کاملاً می‌داند که چه برنامه‌هایی برای استودیو افترشاک که ماه گذشته از کابام خریده بود دارد. افترشاک در حال کار روی اولین بازی خودش است که این بازی در دنیای مارول (Marvel) و یک بازی اندروید و آیفون خواهد بود.

گروه سرگرمی مارول با قسمت لس آنجلسی افترشاک (Aftershock) در حال تشکیل یک تیم هستند تا یک بازی اکشن نقش آفرینی بر مبنای جهان گسترده‌ی مارول بسازند. البته هنوز هیچکدام از دو شرکت در مورد نام و موضوع این بازی اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده‌اند. استودیو لس آنجلس افترشاک از افراد متخصص در صنعت بازی تشکیل شده که در شرکت‌های بزرگی مثل بلیزارد، رایوت گیمز و EA بازی‌های موفقی ساخته‌اند.

سبک اکشن و نقش آفرینی باعث می‌شود تا طرفداران مارول با قهرمانان مورد علاقه‌ی خود احساس نزدیکی کنند و با بازیکنان مختلف در تمام نقاط جهان مبارزه کنند. یک تجربه‌ی خاص از گیم‌پلی که مختص مارول خواهد بود. جی اونگ، معاون ارشد بخش بازی و سرگرمی مارول در صحبت‌های خود گفت: 

افترشاک در حال ساخت یک بازی خاص است و ما بسیار مشتاق هستیم تا این خبر را اعلام کنیم. این بازی یک مجموعه‌ی کامل شامل داستان غنی، لحظه‌های حماسی از قهرمانان و شخصیت‌های شرور مارول و همچنین گرافیک فوق‌العاده است. قطعاً این پروژه یکی از تأثیرگذارترین و بزرگ‌ترین بازی‌های شرکت ما برای موبایل است و البته مطمئن هستیم که فراتر از انتظار طرفداران نیز خواهد بود. 

فاکس‌نکست گیمز اخیراً افترشاک را خرید تا با توجه به استراتژی خود به بخش بازی‌های موبایل، کنسول‌ها و پی‌سی و همچنین واقعیت مجازی و سرگرمی‌های وابسته به موقعیت بیشتر نفوذ کند. آرون لئوب، رئیس استودیو فاکس‌نکست گفت:

تیم لس آنجلس افترشاک که توسط امیر رحیمی مدیریت می‌شود، در حال ساخت یک بازی اکشن موبایل در دنیای مارول است که طراحی نوآورانه و گرافیک فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. همکاری با مارول آن هم در اولین بازی استودیوی ما، همکاری‌ای رویایی است. 

افترشاک همچنین در حال ساخت یک بازی استراتژی بزرگ چند نفره (مولتی‌پلیر) با همکاری Lightstorm Entertainment با محوریت مجموعه‌ی آواتار است.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده