نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ انتشار بازی مستقل Bleed برای کنسول‌ ها مشخص شد

استودیو بوت‌دیسک رولوشن به همراه استودیو نفلایم گیمز تاریخ انتشار بازی مستقل Bleed را برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کردند.

طبق آخرین اخبار بازی، دو استودیوی‌ بوت‌دیسک رولوشن و نفلایم گیمز به عنوان توسعه‌دهندگان و دیجراتی دیستربیوشن به عنوان ناشر بازی مستقل Bleed تاریخ انتشار آن برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را اعلام کردند.

بازی Bleed در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) برای کاربران پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۲ شهریور (۲۴ آگوست) برای کاربران ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. این بازی یک اثر مستقل در سبک اکشن پلتفرمر است که در آن کنترل شخصیت وین (Wryn) به بازیکنان محول می‌شود. در این بازی اسلحه‌ها و تکنیک‌های حرکتی مختلف به همراه سه کاراکتر قابل بازی دیگر با سبک و سیاق مخصوص به خود در دسترس است و در بازی هفت سطح مختلف با چهار درجه‌ی سختی به چشم می‌خورد که با انتخاب هر یک از آنها نحوه‌ی قرارگیری و الگوی رویارویی با دشمنان تغییر خواهد کرد.

بازی Bleed از قابلیت همکاری دونفره به صورت محلی بهره می‌برد و در نسخه‌های کنسولی بازی شاهد سیستم تروفی/اچیومنت نیز خواهیم بود. این اثر در هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ۱۰ دلار قیمت خواهد داشت و کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند آن را با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۸ دلار پیش خرید کنند و در حال حاضر پیش خرید این بازی برای کاربران PS4 بازی امکان پذیر نیست.  

بازی مستقل Bleed در تاریخ ۲۲ آذر سال ۱۳۹۱ برای کنسول ایکس‌ باکس 360 و پس از آن در تاریخ ۱۲ تیر سال ۱۳۹۲ برای کامپیوتر در شبکه‌ استیم منتشر شد. جدیدترین تریلر بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص بازی با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از آپارات کلیک کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده