نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

الکترونیک آرتز قصد ندارد روند فعلی انتشار بازی های خود را تغییر دهد

به نظر می‌رسد کمپانی پرکار الکترونیک آرتز قصد ندارد در روند فعلی معرفی بازی‌های خود تغییری ایجاد یا بازی‌ها را با فاصله زمانی بیش‌تری منتشر کند.

کمپانی Electronic Arts یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی جهان است. این کمپانی پرکار معمولاً عادت دارد روی چندین بازی مختلف به طور هم‌زمان کار کند.

طی جلسه کوتاه پرسش و پاسخی که اخیراً با این کمپانی برگزار شد، بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز، در پاسخ به سوال تحلیلگر که پرسیده بود آیا این کمپانی قصد دارد فاصله انتشار بازی‌های غیر ورزشی خود را افزایش دهد، گفت:

به هیچ‌وجه!‌ به نظر من هرچقدر هم بازی بسازیم، بازهم کافی نیست. در حال حاضر از روند موجود راضی هستیم. فکر می‌کنم ما توانستیم روند خوبی را در ارائه بازی Battlefield و بازی Star Wars Battlefront از خود نشان دهیم. ما در تلاش هستیم تا از روابط خود با دیزنی و استار وارز نهایت استفاده را ببریم. به همین دلیل هم قصد داریم برنامه خود را با تاریخ اکران آثار این دو کمپانی تطبیق دهیم. بنابراین در حال حاضر قصد نداریم در روند موجود تغییری ایجاد کنیم.

این مدیر ارشد مالی در ادامه گفت که فعلاً برای صحبت از تاریخ عرضه مجموعه جدید استودیو BioWare یعنی بازی Anthem و سایر پروژه‌های مربوط به استودیو موتیو، بسیار زود است. در حال حاضر اعضای کمپانی الکترونیک آرتز از این‌که روند انتشار بازی‌ها دقیقاً مطابق برنامه پیش می‌رود، بسیار راضی هستند.

یورگنسن همچنین اضافه کرد:

فکر می‌کنم تا به اینجای کار شاهد رشد خوبی در بازی‌های اصلی خود بودیم که تمام این رشد را نیز مدیون تلاش اعضای تیم هستیم؛ هرچند باید از این نکته نیز اطمینان پیدا کنیم که این بازی‌ها کماکان در آینده هم برای کمپانی سودآور خواهند بود. به همین دلیل قصد داریم هر دو شاخه بازی‌های اصلی و فرعی خود را در کنار هم و با معرفی مجموعه‌های جدید، ارتقاء مجموعه‌های موجود و ارائه سرویس‌های آنلاین، جلو ببریم.

بازی شوتر بعدی کمپانی الکترونیک آرتز بازی Starwars Battlefront 2 است که نوامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. پیش از آن نیز این کمپانی نسخه جدیدی از دو بازی محبوب خود یعنی سری Madden و سری FIFA را معرفی خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده