نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

رابرت داونی جونیور می خواهد از دنیای سینمایی مارول بازنشسته شود

رابرت داونی جونیور در مصاحبه اخیر خود گفت که تصمیم دارد نقش آیرون من را کنار بگذارد و از دنیای سینمایی مارول بازنشسته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رابرت داونی جونیور اعلام کرد که در نظر دارد از نقش آیرون من بازنشسته شود. شاید برای گفتن این حرف کمی زود به نظر برسد، اما او گفت که قبل از اینکه همه چیز شرم آور و از بازی در این نقش خجالت زده شود، تصمیم دارد این نقش را کنار بگذارد. در مصاحبه با وب‌سایت News.com استرالیا، داونی جونیور گفت که در گذشته تصمیم داشته است که پیشنهاد بدهد زمان خوبی برای خداحافظی وجود دارد، اما پیشنهاد او چندان قانع کننده نبوده است. داونی جونیور توضیح داد:

زمانی که اولین فیلم Avengers (انتقام جویان) منتشر شد، من می‌توانستم بگویم که هرگز فرصت بهتر از الان برای خداحافظی وجود ندارد و همه چیز اکنون باید تمام کنیم. اما برای من همیشه فرصت‌های جدید برای همکاری با اشخاصی جدید به‌وجود آمده است؛ مثل برادران روسو که من آن‌ها را پرستش می‌کنم.

Captain America: Civil War

داونی جونیور در ادامه گفت که او به فیلم‌های ابرقهرمانی که بازی کرده است، افتخار می‌کند و در ادامه اضافه کرد که می‌خواهد زمانی که بازی در این فیلم‌ها را کنار گذاشت، از آیرون من به خوبی یاد شود. داونی جونیور گفت:

همه به من می‌گویند این نقش خیلی به تو می‌آید. من باید هربار این نقش را بازی کنم، اما برای بازی در فیلم‌های بعدی باید بسیار قوی‌تر باشم. من فقط نمی‌خواهم که مثل ۶ یا ۷ سال گذشته این نقش را دوباره تکرار کنم. من تصمیم گرفتم که این نقش را یک‌بار دیگر بازی کنم و برای همیشه کنار بگذارم. من فقط می‌خواهم قبل از اینکه همه چیز شرم آور شود و از بازی در این نقش خجالت بکشم، آن را کنار بگذارم.

Avengers: Age of Ultron

داونی جونیور در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نیز نقش آیرون من را بازی کرده و قرار است در دو قسمت آینده فیلم Avengers نیز حضور داشته باشد. فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳)، آخرین فیلم مستقل شخصیت آیرون من بود که در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، موفق شده است ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. در خبری دیگر، جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Iron Man گفته بود که نمی‌تواند شخص دیگری را به جز رابرت داونی جونیور تصور کند که نقش آیرون من را بازی کند.

پیش از این در آوریل ۲۰۱۶ داونی جونیور گفته بود که آماده است تا در یک فیلم مستقل دیگر از شخصیت مرد آهنی بازی کند. او بارها گفته است که دوست دارد مل گیبسون کارگردانی فیلم Iron Man 4 را بر عهده داشته باشد. فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده