نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده است که در آن مبارزه مرد عنکبوتی با شخصیت شوکر دیده می‌شود.

جمعه این هفته، سرانجام فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) اکران خواهد شد. این فیلم مورد انتظار توانسته است نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند و حال مارول و کمپانی سونی پیکچرز در انتظار عملکرد درخشان این فیلم در گیشه هستند.طبق پیش بینی‌ها، این فیلم در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خواهد فروخت. پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) حال مرد عنکبوتی باید با چالش جدیدی روبرو شود. در این فیلم شاهد تنها یک شخصیت منفی نیستیم و علاوه بر شخصیت والچر، مرد عنکبوتی باید با شوکر نیز مبارزه کند. با این حال، اطلاعات چندانی از این شخصیت در فیلم منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که دو شخصیت شوکر در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند.

شماره جدید مجله سرگرمی هفتگی به فیلم Spider-Man: Homecoming اختصاص داده شده است. در این شماره شاهد انتشار تصاویر جدید متعددی از این فیلم هستیم که شاید مهم‌ترین آن مبارزه مرد عنکبوتی با شخصیت شوکر باشد. این شوکر؛ اولین شوکر فیلم Spider-Man: Homecoming است که جکسون برایس نام دارد و نقش این شخصیت را لوگان مارشال گرین بازی می‌کند. شاید جالب است بدانید که جکسون برایس در دنیای کامیک با هویت مونتانا نیز شناخته می‌شود و شاید شاهد بازگشت آن در قالب مونتانا در فیلم‌های آینده مارول و مرد عنکبوتی باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

New Spider-Man Homecoming Images

در فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد حضور شخصیت هرمن شولتز نیز هستیم که او در اصل شوکر واقعی دنیای کامیک است. نقش دومین شوکر این فیلم بر عهده بوکیم وودبین بوده است. شخصیت والچر به‌همراه دو شخصیت شوکر، سه شخصیت شرور و منفی این فیلم هستند. علاوه بر این، شخصیت تینکرر نیز در گروه این سه شخصیت حضور دارد و مایکل چرنوس عهده دار نقش این شخصیت در فیلم Spider-Man: Homecoming بوده است. همچنین تایید شده است که مایکل ماندو نقش مک گارگان را بر عهده داشته است. او در دنیای کامیک به شخصیت شرور و منفی اسکورپیون تبدیل می‌شود و احتمالا شخصیت شرور و منفی اصلی دنباله این فیلم خواهد بود.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده