نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

گزارش مالی کونامی عملکرد خوب این شرکت را نشان می‌دهد

گزارش مالی کونامی در سه ماهه‌ی اول سال مالی جاری عملکرد نسبتاً موفق این شرکت را نشان می‌دهد.

شرکت کونامی گزارش اولین سه‌ماهه‌ی سال مالی ۲۰۱۸ را که تا تاریخ ۹ تیرماه (انتهای ماه ژوئن) است، منتشر کرد.

همان‌طور که گزارش مالی شرکت کونامی را مشاهده می‌کنید، تمامی ارقام با رنگ مشکی هستند که مثبت بودن جریان مالی شرکت را نشان می‌دهد و همچنین در مقایسه با سه‌ماهه‌ی مشابه سال قبل، تغییرات زیادی مشاهده شده است.

konami financial Q1-2018

همچنین نتایج بخش کسب‌وکار سرگرمی‌‌های دیجیتال کونامی هم منتشر شد و حتی در این قسمت هم نتایج مثبت بوده و نسبت به سال گذشته پیشرفت مشاهده می‌شود. بخش کسب‌وکار سرگرمی‌های دیجیتال کونامی منتشرکننده‌ی بازی‌های کنسول، تلفن همراه و پی سی است.

konami financial Q1-2018

بخش سرگرمی‌های دیجیتال کونامی بزرگ‌ترین و پرسودترین بخش این شرکت است که پیش‌بینی می‌شود در ادامه سال مالی جاری هم همین‌طور بماند. 

شرکت کونامی در ادامه می‌گوید که بازی‌های ویدیویی به خاطر پیشرفت‌هایی که در عملکرد کنسول‌ها و تلفن همراه ایجاد شده، متنوع‌تر خواهند شد. با افزایش هزینه‌ای که هر فرد برای بازی‌ها انجام می‌دهد، شرکت کونامی امید زیادی به آینده صنعت بازی دارد:

در بازار سرگرمی به‌خاطر بهبود عملکرد تلفن‌های همراه و کنسول‌های بازی و توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعات، محتوای بازی‌ها متنوع‌تر خواهند شد. در همین راستا با گذشت زمان، ترجیح برای غنی‌سازی زندگی روزانه به کمک تجربیات مختلف باعث شده که هزینه‌هایی که هر فرد در زندگی انجام می‌دهد افزایش پیدا کند. در این بین به دلیل تجربه‌ی جدیدی که در محتوای بازی‌ها وجود خواهد داشت، امید زیادی به صنعت بازی خواهد بود.

در ادامه، جزئیات کاملی از عملکرد بازی‌های شرکت کونامی، فروش زیاد بازی‌های تلفن همراه و ادامه‌ی فروش نسبتاً خوب بازی PES 2017 و بازی Super Bomberman R گفته می‌شود:

بازی‌های تلفن همراه به فروش خود با قدرت ادامه دادند. بازی PES 2017 برای تلفن‌های همراه به صورت جهانی در ۱۵۰ کشور و همچنین بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links در کره جنوبی عرضه شد. علاوه بر این، در بازار داخلی بازی‌هایی مثل Jikkyou Pawafuru Puroyakyu و Professional Baseball Spirits A (Ace) نقد‌های خوبی دریافت کردند. همچنین در بازار جهانی PES Club Manager و Star Wars: Force Collection عملکرد به‌نسبت پایداری داشتند.

در بازار رایانه و کنسول‌های خانگی، بازی‌های PES 2017 ،Super Bomberman R و 2016 Jikkyou Pawafuru Puroyakyu به فروش خوب خود ادامه دادند. همچنین دو ماه گذشته JIKKYOU PAWAFURU PUROYAKYU CHAMPIONSHIP 2017 منتشر شد. این نرم‌افزار یک برنامه‌ی اختصاصی برای PAWAPURO CHAMPIONSHIPS 2017 است که به صورت ملی در ژاپن در ماه آینده برگزار می‌شود.

 طبق چشم‌انداز شرکت کونامی، بیشترین فروش این شرکت در سال آینده مالی بسته به بازی‌های تلفن همراه و بازی PES 2018 خواهد بود:

با توجه به افزایش سرگرمی‌هایی که از طریق شبکه ارائه می‌شود، روش‌های فراهم کردن سرگرمی به متنوع‌تر شدن ادامه خواهد داد. موقعیت رسیدن به مخاطب بیشتر برای بازی‌های ویدیویی افزایش یافته است. بر خلاف این پیش‌زمینه، ما در حال توسعه روش‌های بازی‌ای هستیم که متناسب با ویژگی‌های هر دستگاه باشد. 

در بازی‌‌های تلفن همراه تعداد کاربر‌های ثبت‌شده در بازی‌های ساخته‌شده، به صورت پایداری در حال زیاد شدن است. بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links که فروردین امسال در کره جنوبی عرضه شد از ۴۵ میلیون بار دانلود گذشت. Jikkyou Pawafuru Puroyakyu به ۳۲ میلیون و PES 2017 به ۳۰ میلیون دانلود رسید. ما به شدت تلاش می‌کنیم تا بازی‌هایی را بسازیم که در تمام مناطق جهان از آن‌ها لذت ببرند.

در بازار پی‌سی و کنسول‌ها بازی 100% Pascal (Pasukaru) Sensei Perfect Paint Bombers برای نینتندو 3DS در بازار داخلی منتشر شد و بازی PES 2018 نیز در شهریور امسال در بازار جهانی عرضه خواهد شد. ما به ساختن بازی‌هایی که به مشتریان اجازه می‌دهد به صورت مکرر تفریح کنند ادامه خواهیم داد و رویداد PES Event و Yu-Gi-Oh! World Championship 2017 را برگزار خواهیم کرد که هرکسی می‌تواند‌ در آن‌ها شرکت کند.

برای مقایسه‌ی آمار فروش این شرکت در سه‌ماهه‌ی قبلی می‌توانید خبر مربوط به گزارش مالی شرکت کونامی در زومجی را بخوانید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده