نویسنده: سهند عباسپور
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازیگر سریال Silicon Valley را در تریلر جدید Middle-earth: Shadow Of War ببینید

بازیگر معروف سریال Silicon Valley قرار است به عنوان یک اورک شوخ طبع در نسخه‌ی جدید بازی Middle-earth یعنی Shadow Of War حضور داشته باشد.

طبق اخبار بازی، چندی پیش برادران وارنر اعلام کرده بود که کمیل نانجیانی، بازیگر سریال Silicon Valley و فیلم موفق Big Sick، قرار است به عنوان یک اورک در بازی Middle-earth: Shadow Of War ایفای نقش کند و حالا امروز، با تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده است، می‌توانیم نگاهی بر اورک نانجیانی داشته باشیم.

در این تریلر جدید، نانجیانی در مورد نقش خود و شخصیت اورکی که به جای او بازی می‌کند توضیح می‌دهد. طبق تریلر، این هیولا اگونایزر نام دارد و با وجود چهره‌ی بسیار خشن، ناهنجار و هیولا‌گونه‌اش (!) قرار نیست چنین شخصیتی داشته باشد. نانجیانی در ویدیو توضیح می‌دهد:

اگونایزر می‌خواهد خشن و بد‌جنس اما در عین حال، جذاب و بامزه به نظر برسد. او همیشه خودش را برای این کار سرزنش و بیش‌ از حد به هر چیزی فکر می‌کند. او برای مدت‌ها به جمله‌ای خاص و توهینی متفاوت (!) فکر می‌کند و آن را می‌نویسد، اما درست زمانی که می‌خواهد از آن‌ها استفاده کند، مطمئن نیست که آیا آن‌ها به اندازه کافی خوب هستند و به درد این موقعیت خاصی که وی در آن قرار گرفته می‌خورند یا خیر. 

در حقیقت اگونایزر خیلی شبیه به دیگر شخصیت‌هایی است که نانجیانی تا به حال در آن‌ها ایفای نقش کرده؛ شخصیت‌هایی نظیر دینش چوگتایی در Silicon Valley یا نقشی که در سریال Portlandia داشته است که او را فردی کاربلد و جدی، اما با شوخ‌طبعی آزاردهنده‌ای نشان می‌دهد.

Middle-earth: Shadow Of War در تاریخ ۱۸ مهر‌ماه (۱۰ اکتبر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی تریلر‌ها، تصاویر و دیگر اخبار این بازی به صفحه‌ی آن در زومجی مراجعه کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده