نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

آسلات در بازی Metal Gear Solid 5 قابل بازی خواهد شد

کونامی به زودی جدیدترین آپدیت بازی Metal Gear Solid 5 را منتشر خواهد کرد و آسلات را جدیدترین شخصیت قابل بازی می‌کند.

به تازگی جدیدترین آپدیت بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain رونمایی شده و قرار است محتوای تازه‌ای به واسطه این بروزرسانی به بازی افزوده شود. کونامی در این آپدیت چندین لباس جدید، روش‌های جدیدی برای استفاده از Wormhole Generator و شخصیت آسلات را به حالت FOB بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Metal Gear Solid 5

می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی آپدیت جدید افزوده شدن شخصیت آسلات است. از این پس می‌توانید از خود شخص شالاشاسکا برای نفوذ به پایگاه دیگر بازیکنان استفاده کنید. طبق گفته کونامی، امکان شخصی‌سازی باس معروف اولین نسخه سری متال گیر سالید وجود ندارد، اما وی از چندین پِرک مختلف بهره می‌برد. برای مثال، وضعیت استتار وی کمی بهتر است و اسلحه خود را سریع‌تر بیرون می‌کشد و خشاب‌گذاری می‌کند. علاوه بر این، آسلات می‌تواند از دو سلاح کمری به صورت هم‌زمان بهره ببرد و از گلوله‌های کمانه‌کن برای نابودی دشمنان علامت‌گذاری‌شده استفاده کند.

بازی Metal Gear Solid 5

در این آپدیت شاهد افزوده شدن چندین لباس جدید برای اعضای پایگاه هم خواهیم بود و آن‌ها هنگام دفاع از پایگاه یا حمله به پایگاه دیگران از این البسه استفاده می‌کنند. سربازان دایموند داگز هم دو لباس جدید دریافت می‌کنند که هر دو سرعت حرکت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در نهایت هم شاهد افزوده شدن ویژگی‌های بیشتری به Wormhole Generator هستیم که موجب افزایش کارایی آن می‌شود. سطح ۹ این دستگاه می‌تواند هنگامی که بازیکنان در شرایط خطرناک قرار می‌گیرند، به صورت خودکار آن‌ها را از منطقه خارج کند. امکان حرکت دادن آن‌ها پس از قرار دادنشان وجود ندارد، اما نابود کردن آن‌ها سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

در پست بلاگ کونامی آمده است که این آپدیت در اولین روز ماه آگوست (۱۰ مرداد) منتشر خواهد شد. این آپدیت در حالی منتشر می‌شود که بازی برای مدت بسیار طولانی بروزرسانی نشده بود. کونامی آخرین بار سال گذشته این بازی مخفی‌کاری را آپدیت کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده