نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

سریال The Rook، سریالی جدید از نویسنده فیلم Twilight Saga

سریال The Rook، سریال جاسوسی هیجان‌انگیز جدید شبکه Starz، توسط استفانی مایر، سازنده فیلم Twilight Saga، تهیه‌کنندگی می‌شود.

با توجه به بیانیه‌های شبکه Starz در مطبوعات انجمن منتقدان برنامه‌های تلویزیونی، سریال The Rook علاوه بر استفانی مایر که نویسنده و سازنده فیلم Twilight بود، توسط دو کمپانی Lionsgate و Liberty Global تهیه‌کنندگی خواهد شد و استیفن گرت تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود. 

سریال The Rook داستان زن جوانی را حکایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای است. او در لندن به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که فراموشی گرفته است و توسط یک تهدید ماوراالطبیعه تحت تعقیب است. علاوه بر اینکه او با توانایی‌های جدیدش که با آنها هیچ آشنایی ندارد دست و پنجه نرم می‌کند، باید تمام تلاش خود را بکند که گذشته خود را هم پیدا کند.

سم هولکرافت (Rules for Living) و آل موریل (Precious & Rich) هم وظیفه نویسندگی و هم وظیفه دستیار کمک تهیه‌کننده را دارند. این سریال اقتباسی از روی رمان دنیل اومالی با همین نام است.

rook

استیفن گرت در مصاحبه‌ای درباره این سریال گفت:

من برای ساخت این سریال باید با افراد بااستعدادی مانند استفانی، سم و آل روی کتابی کار کنم که واقعا خیره‌کننده، هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است و می‌توانم بگویم که برای ساخت یک سریال تلویزیونی این همکاری واقعا همکاری فوق‌العاده‌ای است. کمپانی‌های Lionsgate و Starz و Liberty Global کمپانی‌هایی خیلی خوب و پر از افراد خلاق هستند و ما به دنبال راهی هستیم تا بتوانیم همکاری خود را با آنها بیشتر کنیم.

سریال The Rook که در ابتدا پروژه‌ی شبکه Hulu بود، حال قرار است پخش آن ابتدا سال ۲۰۱۸ در آمریکا و در شبکه استارز شروع شود و بعد از آن، توسط کمپانی Liberty Global در اروپا، کارائیب و آمریکای لاتین و توسط Lionsgate به صورت بین‌المللی پخش آن آغاز شود. 

همچنین شبکه استارز درباره سریال خدایان آمریکایی هم در مطبوعات انجمن منتقدان برنامه‌های تلویزیونی صحبت کرد. با اینکه هنوز هیچ تاریخی برای قسمت اول فصل دوم این سریال تعیین نشده، اما رئیس این شبکه یعنی کریس آلبرت اعلام کرد که برای این سریال «هیچ پایانی» دیده نمی‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده