نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فصل دوم سریال American Gods هنوز بدون تاریخ پخش است

شبکه استارز اعلام کرد که فصل دوم سریال خدایان آمریکایی (American Gods) هنوز تاریخی برای پخش ندارد.

اردیبهشت امسال بود که سریال موفق American Gods برای فصل دوم تمدید شد. با این حال، هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم این سریال تایید و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استارز اعلام کرد که همچنان تاریخی برای پخش سریال American Gods وجود ندارد. البته این شبکه اضافه کرد که نداشتن تاریخ پخش تاثیری روی روند ساخت فصل دوم این سریال نخواهد گذاشت. در جریان کنفرانس مطبوعاتی شبکه استارز در انجمن منتقدان تلویزیونی امسال، کریس آلبرشت، رئیس این شبکه، در مورد آینده این سریال صحبت کرد و گفت که مطمئن است این سریال و سازندگانش آینده بلند مدتی را در این شبکه دارند. او گفت:

ما قطعا در هیئت مدیره شبکه استارز از سریال American Gods برای مدتی طولانی حمایت خواهیم کرد و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد.

با این حال، آلبرشت گفت که برایان فولر، مایکل گرین و نیل گیمن، سازندگان سریال American Gods، هنوز در حال کار روی داستان و فیلمنامه فصل دوم این سریال هستند و به همین منظور هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم آن در نظر گرفته نشده است. آلبرشت گفت:

ما به طور جدی پیگیری می‌کنیم تا مطمئن شویم که فصل دوم سریال American Gods در نزدیک‌ترین زمان ممکن آماده تولید و پخش شود.

american gods

فصل اول سریال American Gods با یک کلیف هنگر بزرگ برای شخصیت ملکه سبا یا بلقیس به پایان رسید و طرفداران در انتظار تماشای ادامه اتفاقات قسمت پایانی فصل اول این سریال هستند. در ابتدا قرار بود که سرنوشت شخصیت بلقیس در فصل اول سریال American Gods مشخص شود، اما فولر و گرین از این صحنه‌ها رضایت نداشتند و سپس شبکه استارز تصمیم گرفت که تعداد قسمت‌های فصل اول را از ۱۰ به ۸ قسمت کاهش بدهد.

با این حال، فصل دوم سریال American Gods در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طی سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، جاناتان توکر، جرمی دیویس، جیلین اندرسون، پیتر استورماره، کلوریس لیچمن، بت گرانت، کوربین برنسن، کریستن چنووس، دین کوک، دمور بارنز، امید ابطحی، موسی کرایش و بتی گیلپین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده