نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳

انتشار تریلر جدید از زندان فضایی در بازی The Escapists 2

کمپانی Team17 با انتشار تریلری از بازی The Escapists 2، یک «زندان فضایی» جدید با نام U.S.S Anomaly را معرفی کرد.

در تریلر جدیدی که به تازگی توسط استودیو ملدی توف (Mouldy Toof) و کمپانی تیم ‌۱۷ (Team17) از بازی The Escapists 2 منتشر شد، شاهد اضافه شدن زندانی جدید با نام U.S.S Anomaly هستیم. از آن‌جایی که این زندان جدید در مکانی میان کهکشان‌ها قرار دارد، به احتمال زیاد بازیکنان برای فرار از این زندان با چالش‌های بیش‌تری رو به رو خواهند شد.

The Escapist 2

به نظر می‌رسد هدف اصلی از طراحی و اضافه کردن این زندان بین‌ستاره‌ای، کمک به رفع مشکلات بیشمار موجود در نسخه‌های زمینی زندان‌های این بازی باشد. همان‌طور که در تریلر تازه منتشر شده خواهید دید، این زندان جدید با زندان‌های قبلی تفاوت‌های بسیاری دارد. در این نسخه شاهد حضور ربات‌های نگهبان، سگ‌ها، جت‌پک‌ها و نیز نگهبانی با هوش مصنوعی خواهیم بود که بهترین راه فرار از دست این نگهبان، استفاده از شاتل فضایی است.

در مجموعه بازی‌های Escapists، بازیکنان باید از زندان‌های مختلف و عجیب و غریبی فرار کنند. البته ماجرا به این راحتی‌ها نخواهد بود؛ برای فرار از هریک از این زندان‌ها، بازیکنان باید ابتدا از برنامه زمان‌بندی دقیق آن زندان آگاه شوند، هم‌چنین باید تلاش کنند توجه نگهبانان را به خود جلب نکرده و برای ساخت سلاح نیز تنها باید از درون زندان اقدام کنند تا با خطر کمتری مواجه شوند. هم‌چنین در این بازی، زندانیان می‌توانند با یکدیگر همکاری کرده و در ازای انجام کار برای یکدیگر، پول دریافت کنند. بازیکنان با استفاده از این پول می‌توانند منابع مورد نیاز خود را تهیه کرده و با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

Escapists 2 اولین بازی‌ای است که امکان بازی هم‌زمان برای چهار نفر، هم به صورت آنلاین و هم به صورت رو در رو را در اختیار کاربران قرار داده است.

The Escapists 2 در تاریخ 22 آگوست (31 مرداد ماه) با قیمت ۲۰ دلار برای کاربران ایکس‌باکس وان، PS4 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز کمی بعد در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. در تریلر زیر می‌توانید نمایشی از زندان جدید U.S.S Anomaly را مشاهده کنید.

برای دانلود ویدئو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده