نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

ساخت بازی Hellblade: Senua's Sacrifice به پایان رسید

نینجا تئوری با انتشار تریلر جدید و جزئیات حالت عکس‌برداری بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، گلد شدن آن را تایید کرد.

پروژه ساخت بازی Hellblade: Senua's Sacrifice که جدیدترین اثر استودیو نینجا تئوری محسوب می‌شود، با هدف تولید یک بازی AAA مستقل آغاز شد. این بازی متمرکز بر سفر عاطفی یک ماجراجوی جوان و عذاب‌کشیده است که قصد دارد در چندین روش جالب، قدرت داستان‌سرایی و خلق جلوه‌های بصری استودیو را به نمایش بگذارد. 

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice قرار است در تاریخ هشتم آگوست (۱۷ مرداد) عرضه شود و نینجا تئوری با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که بازی گلد شده یا به عبارتی مراحل ساخت آن به اتمام رسیده است. به این ترتیب کار استودیو برای ساخت یک بازی مقرون به صرفه و سطح میانی از نظر تجاری به اتمام رسیده؛ سفری که در سه سال گذشته شاهد بخشی از آن در مجموعه ویدیوهای صحبت‌های سازندگان بازی بودیم. علاوه بر این، نینجا تئوری جزئیات حالت عکس‌برداری بازی را که به تازگی رونمایی شده به همراه انتشار یک تریلر جدید تشریح کرد.

نینجا تئوری که در کارنامه آن نام بازی‌هایی مانند بازی DmC: Devil May Cry، بازی Enslaved: Odyssey To The West و بازی Heavenly Sword به چشم می‌خورد، در بازی Hellblade در تلاش است با نمایشی جذاب و غنی، یک بازی اکشن ماجراجویی داستان-محور را ارائه دهد. در تریلر جدید بازی، شاهد اضطراب و ناامیدی شخصیت اصلی بازی هستیم که در تلاش است اختلال روانی خود را با مشکلات دنیای اطرافش وفق دهد؛ مشکلاتی که خودشان پریشانی عمیقی را برای شخصیت اصلی ایجاد می‌کنند. به همین علت شاهد کشمکش بیشتری در تمامی مبارزات و معماهای بازی هستیم.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

علاوه بر این، سازندگان حالت عکس‌برداری (Photo Mode) را هم برای بازی در نظر گرفته‌اند. مانند بازی Horizon Zero Dawn و بازی Uncharted 4: A Thief's End، در Hellblade هم می‌توانید بازی را متوقف کنید و برای یافتن مکان مناسب برای گرفتن عکس، دوربین را به طور آزادانه در محیط حرکت دهید. پس از گرفتن تصویر، امکان اعمال تنظیمات و فیلترهای متنوع وجود دارد. با توجه به سبک هنری جالب توجه بازی، احتمالا از این حالت استقبال فراوانی خواهد شد.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در تاریخ ۱۷ مرداد برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده