نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

جو مانگانیلو: حضور دث استروک در فیلم The Batman دست من نیست

Joe Manganiello در مصاحبه‌ای اعلام کرده که حضورش در فیلم The Batman دست او نیست و افراد دیگری تصمیم‌گیرنده هستند.

جو مانگانیلو گفته که کاملا وضعیت فیلم The Batman مت ریوز را می‌داند اما حضورش در نقش دث استروک اصلا دست او نیست. اولین فیلم اختصاصی دنیای سینمایی دی‌ سی درباره مبارز شنل‌پوش، بتمن، از ژانویه تا به امروز دستخوش تغییرات خیلی بزرگی شده است که در ابتدای آن می‌توان به کنار رفتن بن افلک از سمت نویسندگی و کارگردانی و جایگزین شدن کارگردان فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) یعنی مت ریوز اشاره کرد.

اوایل این ماه تغییرات بزرگتری هم رخ داد، از آنجایی که مت ریوز اعلام کرده بود که قصد دارد فیلمنامه را از ابتدا بنویسد شایعه‌های زیادی مبنی براینکه با اینکار ریوز قصد دارد بن افلک را از این نقش کنار بگذارد در بین مردم و رسانه‌ها پخش شد.با اینکه بعد از آن بن افلک در مراسم کامیک کان تمامی این شایعه‌ها را از بین برد و ذوق و هیجانش برای ایفای این نقش را در مقابل مردم نشان داد، اما باز هم این سوال برای همه ما وجود دارد در آینده چه اتفاقی برای این فیلم ابر قهرمانی خواهد افتاد و چه پیشرفت‌هایی قرار است در آن ببینیم. یکی از احتمالات مهمی که این میان وجود دارد، حضور جو مانگانیلو در نقش شخصیت منفی داستان یعنی دث استروک است، اگرچه تا چند ماه گذشته خود او بر سر حضورش در این فیلم شک داشت.

البته این شک او به خاطر رفتن افلک از پروژه و جایگزین شدن مت ریوز به جای او به وجود آمده است، اما حالا که قرار است فیلمنامه توسط ریوز و احتمالا مت بامبک همکار همیشگی او دوباره نویسی شود، این سوال برای طرفداران و شاید همه به وجود آمده که با وجود این فیلمنامه جدید اصلا قرار است جو مانگانیلو به دنیای سینمایی دی‌سی بپیوندد یا خیر.

در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر از مانگانیلو درباره وضعیت حضور دث استروک در فیلم بتمن پرسیده شد و او پاسخ داد:

من نمی‌دانم. خب، می‌دانم اما چیزی نیست که بتوانم در اختیار شما قرار دهم. من تقریبا همه چیز را می‌دانم اما نمی‌توانم هیچ چیزی از آن را فاش کنم. 

در ادامه از او پرسیده شد که چه زمانی می‌تواند جزئیات را برای ما بیان کند و او به این سوال پاسخ داد:

این مسأله دست من نیست، این سوال می‌تواند سوال خوبی برای کمپانی DC و کمپانی برادران وارنر باشد.

Joe Manganiello

درحالی که مانگانیلو از پاسخ‌های صریح و واضح به سوالات طفره رفت، اما طرفداران این بازیگر و شخصیت دث استروک احتمالا می‌توانند پاسخ‌های ستاره سابق سریال True Blood را به عنوان خبر‌های خوبی درنظر بگیرند. در نهایت اگر هیچ شانسی برای حضور دث استروک در فیلم بتمن وجود نداشت، او می‌توانست خیلی راحت بیان کند. اما وقتی او می‌گوید که «همه چیز» را می‌داند و پاسخ به این سوالات را گردن دی‌سی و وارنر می‌اندازد می‌توان اینگونه برداشت کرد که این قضیه هنوز در حال بررسی کردن است و حتی شاید حضور او در این فیلم قطعی شده است.

از طرف دیگر ممکن است دلیل پاسخ ندادن او این باشد که یا استودیو و دی‌سی هنوز دارند گزینه‌هایشان را بررسی و سبک و سنگین می‌کنند و یا ریوز آنها را مطلع کرده که در پیش‌نویس‌های اولیه فیلمنامه جدید فیلم هنوز هیچ اثری از دث استروک دیده نمی‌شود. در هر صورت، طرفداران باید پاسخ‌های مانگانیلو به عنوان نشانه‌ای مثبت طلقی کنند مبنی براینکه دث استروک هنوز برای استودیو و دی‌سی نمرده است.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam! برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده