نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

تصاویر پشت صحنه فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد

بعد از اینکه تریلر سریال مردگان متحرک رکورد بازدید را شکست، شبکه AMC تصاویری از پشت صحنه سریال منتشر کرد.

چند روز قبل در مراسم کامیک کان سن دیگو تریلری رسمی از فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد که رکورد بازدید را در چهار روز با تعداد ۳۱ میلیون بازدید شکست. در پی این رکوردشکنی، شبکه AMC تصاویری را از پشت صحنه سریال برای طرفداران منتشر کرده است که نشان‌دهنده‌ی صحنه‌هایی از قسمت‌های آینده است. 

تا به امروز سریال مردگان متحرک طرفداران و بینندگان ثابت خود را به دست آورده و می‌توان گفت که این سریال در حال حاضر به نوعی در میان دیگر سریال‌های تلویزیونی برتری خاصی دارد و طرفداران آن بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال را دارند. این سریال توسط تهیه‌کنندگانی اجرایی مانند اسکات ام. گیمپل، رابرت کرکمن، گیل آن هارد، دیوید آلپرت، گرگ نیکوترو و تام لوس تهیه‌کنندگی می‌شود. سریال مردگان متحرک داستان ماه‌ها و سال‌ها حمله و آخرالزمان زامبی‌ها را حکایت می‌کند و همچنین ماجرای گروهی از بازماندگان را که زیر نظر افسر پلیسی به نام ریک گریمز هدایت می‌شوند و مدام سفر می‌کنند تا بتوانند جایی امن و مطمئن را برای زندگی پیدا کنند.

ستاره‌هایی مانند اندرو لینکلن، نورمن ریداس، استیون یان، لورن کوهن، دانای گوریرا، چندلر ریگز، سونیکا مارتین گرین، مایکل کادلیتز، جاش مک‌درمیت، راس مارکاند، کریستین سراتوس و جفری دین مورگان در این سریال محبوب و پرطرفدار ایفای نقش می‌کنند. 

در این میان یادآوری می‌کنیم که پخش قسمت اول فصل ۸ سریال مردگان متحرک برای روز ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده