نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

آپدیت تابستانی و بسته الحاقی جدید بازی Civilization 6 منتشر شد

استودیو فیرکسیس گیمز با انتشار آپدیت تابستانی و DLC جدید Civilization 6، تغییراتی در آن اعمال و یک تمدن جدید به بازی اضافه کرد. 

استودیو فیرکسیس گیمز، سازنده بازی Civilization 6، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت تابستانی این بازی را منتشر کرد و DLC جدید آن را در دسترس قرار داد. آپدیت جدید بازی بیش‌تر باگ‌های آن را رفع می‌کند و باعث بهبود تعادل بازی می‌شود و DLC تازه از راه رسیده هم یک تمدن جدید را به بازی اضافه می‌کند. 

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که آپدیت جدید بازی در آن اعمال می‌کند، اضافه شدن کلید ری‌استارت است که باعث می‌شود بتوانید در میانه بازی، آن را با تنظیمات فعلی از نو آغاز کنید. ضمنا از این پس قادر خواهید بود تنظیماتی را که برای بازی در نظر می‌گیرید، ذخیره کنید تا هر بار هنگام شروع بازی جدید نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشید. شما می‌توانید خلاصه تمامی تغییرات اعمال‌شده در آپدیت جدید را در سایت منبع مشاهده کنید. 

همان‌طور که اشاره کردیم فیرکسیس گیمز امروز DLC جدیدی هم برای بازی منتشر کرده که تمدن نوبیا (Nubia) را به آن اضافه می‌کند. پادشاه این تمدن Amanitore است و قابلیت ویژه آن‌ها، Ta-Seti نام دارد که باعث می‌شود نیرو‌های دورزن (مثل کمان‌دار و ...) سریع‌تر ساخته شوند و در نبرد‌ها هم تجربه بیش‌تری کسب کنند. 

همچنین معدن‌های این تمدن زمانی که روی منابع استراتژیک ساخته می‌شوند، تولید بیش‌تری خواهند داشت و زمانی هم که روی منابع Luxury ساخته شوند، طلای بیش‌تری به ارمغان خواهند آورد. نیروی مخصوص تمدن نوبیا، Pitati است که یک نیروی کمان‌دار بوده و جایگزین Archer معمولی می‌شود. این نیرو‌ها سریع‌تر و قوی‌تر از Archer‌ها هستند. 

تمدن Nubia هم مانند تمدن‌های پیشین بازی، برای دارندگان نسخه دیلاکس بازی Civilization VI رایگان است و کاربران نسخه معمولی بازی هم می‌توانند با پرداخت ۵ دلار به آن دسترسی داشته باشند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده