// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه دوم از سری بازی های آرکید Sheep Frenzy برای آیفون عرضه خواهد شد

استودیو کریمسون پاین گیمز ضمن تایید نسخه دوم از سری بازی‌های Sheep Frenzy، از انتشار بازی برای گوشی‌های آیفون و آیپد خبر داد.

نسخه اول از بازی Sheep Frenzy، یک بازی جذاب آرکید بود که شاید آن را نادیده گرفتید. اثری که با داشتن طراحی گرافیکی رنگارنگ همراه با تم اولداسکول و گیم‌پلی کلاسیک، یاد و خاطره سری دستگاه‌های خاطره‌انگیز دوران کودکی گیمرها، Game & watch fire ساخته شرکت ژاپنی نینتندو را زنده می‌کرد. حال استودیو سازنده بازی، کریمسون پاین گیمز، خبر از عرضه‌ی نسخه دوم این بازی با ویژگی‌های جدید برای دستگاه های آیفون را منتشر کرد. خبرها حاکی از این هستند که هسته‌مرکزی گیم‌پلی و کنترل‌بازی کاملا مشابه با سری قبلی بازی خواهند بود و هیچ‌گونه تغییری در این زمینه انجام نشده اما در عوض به محتوای بازی اندکی افزوده شده است.

sheep frenzy 2

بازی آیفون Sheep Frenzy 2 این امکان را فراهم کرده تا با ۱۶ نوع گوسفند استثنایی و ۳۲ آپگرید جدید، ۲۰۰ مرحله هیجان‌انگیز را در ۱۰ جهان مختلف طی کنید. همچنین اخرین تریلر پخش شده از بازی، خبر از افزوده‌شدن انواع و اقسام جدید از گوسفندها از قبیل گوسفندهای قبیله‌ای، گوسفندهای نینجایی و حتی گوسفندهای دلقکی با ظاهری شیطانی را می‌داد.

از دیگر قابلیت‌های جدید بازی می‌توان به تغییر گرافیک پیکسلی نسخه قدیمی بازی به گرافیکی با استایل کارتونی اشاره کرد. همچنین این استودیو اعلام کرده که این بازی از دستگاه‌های اپل‌ واچ و اپل تی‌وی پشتیبانی خواهد کرد. شما دوستداران بازی های آرکید می‌توانید برای تجربه جذابی دیگر از این سری از بازی‌ها تا ماه آگوست منتظر بمانید.

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده