نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تریلر بسته الحاقی War of the Chosen بازی XCOM 2 با محوریت شخصیت The Hunter

استودیو فیرکسیس تریلر جدیدی را از بسته‌ی الحاقی War of the Chosen بازی XCOM 2 با هدف معرفی شخصیت The Hunter منتشر کرد.

استودیو فیرکسیس به عنوان توسعه‌دهنده و کمپانی توکی به عنوان ناشر از اولین بسته‌ی الحاقی بازی XCOM 2 با نام War of the Chosen در جریان نمایشگاه E3 2017 رونمایی کردند. بر اساس اعلام توسعه‌دهندگان بازی، این بسته‌ی الحاقی بزرگترین محتوای اضافی مجموعه‌ی XCOM خواهد بود و دو برابر بسته‌های الحاقی گذشته حجم خواهد داشت. استودیو فیرکسیس از مدت‌ها قبل با انتشار تریلرهای جدید، به معرفی شخصیت‌ها و جناح‌های موجود در این بسته‌ی الحاقی پرداخته است و حال مطابق آخرین اخبار بازی، این استودیو به واسطه‌ی انتشار یک تریلر جدید شخصیت The Hunter را معرفی کرده است.

در این تریلر یک دقیقه و چهل و هفت ثانیه‌ای می‌توانیم به یکی از نیروهای جدید دشمن در بسته‌ی الحاقی War of the Chosen با نام The Hunter یا «شکارچی» نگاه دقیق‌تری بیندازیم. شکارچی یک نیروی متخصص است که به تفنگ دوربرد مسلح شده و در فواصل طولانی مرگبار خواهد بود. او دارای یک قلاب است که امکان جابه‌جایی در میدان نبرد به منظور قرار گرفتن در موقعیت مکانی بهتر را فراهم می‌کند.

| |

بسته الحاقی War of the Chosen بازی XCOM 2 سه جناح جدید را به نام‌های The Reapers ،Skirmishers و Templars به بازی اضافه می‌کند. هر جناح جدید به مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز است. هر یک از این جناح‌ها کلاس‌های سرباز جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که می‌توان در نبردها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر جناح‌های جدید، این بسته الحاقی شامل محیط جدید و ماموریت‌های تازه هم خواهد بود.

در حال حاضر بازی XCOM 2 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. بسته الحاقی War of the Chosen نیز در تاریخ ۲۸ آگوست (ششم شهریور) منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده