نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تایید ساخت سریال کوتاه Chernobyl با حضور بازیگر Mad Men

شبکه HBO ساخت مینی سریال چرنوبیل (Chernobyl) را با حضور و بازی جرد هریس، رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO رسما ساخت سریال Chernobyl را تایید و اعلام کرد. این اثر قرار است یک مینی سریال باشد و در پنج قسمت تولید و منتشر خواهد شد. همان‌طور که از نام Chernobyl برمی‌آید، این سریال وقایع چرنوبیل را نمایش خواهد داد. به نقل وب‌سایت ورایتی، شبکه HBO این خبر را در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی خود در انجمن منتقدان تلویزیون تایید و اعلام کرده است. این شبکه همچنین اعلام کرد که جرد هریس، بازیگر سریال Mad Men (مد من) و سریال The Crown (تاج)، در این سریال حضور خواهد داشت و قرار است نقش والری لگاسوف را در سریال Chernobyl بازی کند. لگاسوف یک دانشمند روسی بود که برای دولت شوروی کار می‌کرد و توسط کرملین برای بررسی فاجعه هسته‌ای سال ۱۹۸۶ انتخاب شده بود.

شبکه HBO در توصیف سریال Chernobyl گفت که این سریال قرار است دروغ‌ها و بزدلی‌ها، شجاعت و اعتقاد در شکست و موفقیت انسان‌ها را نشان دهد. کار نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده کریگ مازن، نویسنده فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان)، خواهد بود و یوهان رنک، کارگردان سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، کارگردانی سریال Chernobyl را بر عهده دارد. کری آنتلیس، مدیر برنامه‌ریزی مینی سریال‌های شبکه HBO و Cinemax، در این رابطه گفت:

از لحظه‌ای که کریگ مازن داستان این سریال را به ما تحویل داد، ما متقاعد شدیم که این داستانی کاملا واقعی از وحشت و رستگاری است که باید گفته شود.

علاوه بر این، شبکه HBO از ساخت سریال جدید آلن بال، سازنده سریال True Blood (خون حقیقی) و سریال Six Feet Under (شش فوت زیر زمین) خبر داد. هنوز اطلاعات بیشتری از این سریال از جمله نام آن، منتشر نشده است، اما گفته می‌شود این اثر، یکی از سریال‌های مهم و اصلی شبکه HBO در آینده خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده