نویسنده: محمود محرابی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نقشه های جدید بازی Playerunknown's Battlegrounds به زودی منتشر نخواهند شد

برندان گرین طراح ارشد بازی Playerunknown's Battleground در مورد نقشه‌های جدید بازی صحبت کرد.

نقشه‌ی بازی Playerunknown's Battleground بر خلاف دیگر بازی‌های سبک شوتر، بسیار بزرگ است و موارد مختلف و زیادی مثل ساختمان‌های زیاد، چندین محله‌ی مختلف و حتی تونل‌های زیر زمینی را در خود جای داده است. استودیو بلوهول شرکت توسعه دهنده‌ی بازی در حال کار بر روی دو نقشه‌ی دیگر است ولی با توجه به ابعاد و پیچیدگی نقشه‌ها، به زودی منتظر انتشار آن‌‌ها نخواهیم بود.

در مصاحبه‌ای با Eurogamer، برندان گرین (Brandan Greene) طراح ارشد بازی در مورد پیچیدگی ساختن نقشه‌های جدید برای بازی و اینکه شرکت توسعه دهنده‌ی بازی هنوز تاریخی برای منتشر کردن این نقشه‌ها ارائه نکرده، صحبت کرد. او همچنین گفت:

می‌خواهم بگویم که هنوز در مراحل ابتدایی توسعه‌ی این نقشه‌ها هستیم و به طور همزمان بر روی هردو آن‌ها کار می‌کنیم. می‌خواهیم که برای تمرکز بیشتر یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم اما هنوز برای رسیدن به تصمیم نهایی به چند ماه کار نیاز داریم.

برای اینکه یک ایده‌ی کلی در مورد زمان ساخت نقشه‌ها به‌دست‌تان بیاید، گرین گفت که پیاده سازی نقشه‌ی اول اصلاً کار ساده‌ای نبود و حدود ۶ تا ۹ ماه زمان برد تا اینکه به مرحله‌ای که قابل بازی باشند برسد. او همچنین گفت که ساختن نقشه زمان‌بر است و البته ما با جدیت مشغول کار بر روی آن‌ها هستیم و همچنین در حال گسترش تیم خود نیز هستیم اما نمی‌توانیم زمان دقیقی برای انتشار نقشه‌های بازی مشخص کنیم و هر زمان که آن‌ها آماده شوند، نقشه‌ها را منتشر می‌کنیم.

همانطور که در زومجی خواندید تنها دو عکس از نقشه‌ی بازی منتشر شده است که هر دو فضایی از یک صحرا را نشان می‌دهند. از روی تصاویر واضح است همانطور که گرین هم گفت هنوز در مراحل ابتدایی طراحی نقشه‌ها هستند. گرین گفت:

چیزی که مردم در این تصاویر می‌بینند، یک گوشه‌ی زیبا (‌beautiful corner) گفته می‌شود، مکانی از نقشه که طراحی هنری و احساسی که تیم سازنده می‌خواهد به بازی منتقل کند در آن مشخص است.

Playerunknown’s Battlegrounds

در اخبار دیگر بازی Playerunknown's Battleground، اولین مسابقات مربوط به این بازی ماه دیگر در گیمزکام خواهد بود. جایزه‌ی برنده ۳۵۰ هزار دلار است و استودیو Bluehole برای تأمین هزینه‌های این تورنومنت موارد خاص این بازی را به فروش گذاشته است. علاوه بر این همانطور که در زومجی خواندید، هفته‌ی آینده آپدیت بزرگی برای بازی منتشر می‌شود که در آن سرورهای اول شخص اختصاصی اضافه می‌شوند. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده