// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

تصاویری از بازی NBA 2K18 با محوریت بازیکنان منتشر شد

استودیو 2K Sports تصاویری از بازی NBA 2K18 منتشر کرد که بازیکنان درون این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تو‌کی اسپورتس (2K Sports) اولین تصاویر رسمی از بازی NBA 2K18 را منتشر کرد. تصاویر جدید بازیکنانی را نشان می‌دهد که امسال در نسخه جدید این بازی شبیه‌ساز بسکتبال خواهیم دید.

تصاویر منتشر شده در واقع بهترین بازیکنان NBA را نشان می‌دهد که کاربران در بازی با آنها روبه‌رو خواهند شد. اولین عکس مربوط به دِمار دِروزن از تیم تورنتو رَپتورز است. این بازیکن برای تصویر جلد نسخه کانادایی بازی 2K18 انتخاب شده است؛ در حالی که کایری اروینگ از تیم کاوالیرز برای تصویر جلد این بازی در مناطق دیگر در نظر گرفته شده است. سومین تصویر مربوط به پال جورج است که سال گذشته تصویر او را روی جلد بازی NBA 2K17 دیدیم. البته چند هفته پیش جورج از تیم ایندیانا پِیسرز به تیم اوکلاهاما سیتی انتقال یافت که در عکس جدید توانستیم او را در لباس جدید ببینیم.

از آنجا که بازی NBA 2K به صورت سالیانه ساخته و عرضه می‌شود، شما می‌توانید بهبودها را در بازیکنانی که قرار است امسال در بازی حضور پیدا کنند، ببینید. از این‌رو می‌توان احتمال داد که گیم‌پلی این بازی نیز با بهبودهای چشم‌گیری به دست کاربران برسد.

در خبرهای دیگر مربوط به بازی NBA 2K18 چندی پیش فهرست آهنگ‌های این بازی نیز مشخص شد که در آن شاهد سبک‌های متفاوت هستیم. از آهنگ‌های راک قدیمی نظیر گرو‌ه‌های Def Leppard و Sammy Hagar گرفته تا سبک هیپ‌هاپ کلاسیک نظیر  Outkast و A Tribe Called Quest در این بازی حضور خواهند داشت که نسبت به سال گذشته شاهد آهنگ‌های متفاوت و بیشتری هستیم.

تصاویر جدیدی را که 2K گیمز منتشر کرده است می‌توانید در انتهای مطلب ببینید. بازی مذکور برای عرضه در تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است، اما کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند چهار روز زودتر یعنی در تاریخ ۲۴ شهریورماه بازی را تجربه کنند. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

nba 2k18

 nba 2k18 چینش تصویر

 nba 2k18 چینش تصویر


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده