// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Dying Light میزبان محتوای رایگان Content Drop #0 شد

استودیو Techland با انتشار تریلری جدید از بازی Dying Light محتوای رایگان این بازی را با نام Content Drop #0 در دسترس قرار داد.

استودیو تک لند (Techland) اخیرا اعلام کرده بود که بازی Dying Light که در سبک اکشن و زامبی-محور طراحی شده است، در طی ۱۲ ماه آینده میزبان بسته‌های الحاقی رایگان خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان به مناسبت آغاز این فرآیند که از شهریورماه شروع می‌شود، یک محتوای رایگان را که شامل دشمنان و سلاح‌های جدید می‌شود، برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کردند.

بسته یاد شده Content Drop #0 نام دارد و محتویات تازه‌ای را در خود جای داده است. این محتوا سربازانی جدید را به همراه دشمن جدیدی به این بازی اضافه می‌کند. سازندگان با انتشار این خبر گفتند که سربازان جدید می‌خواهند آشوب و ویرانی را به شهر Old Town بیاورند؛ در حالی که زامبی‌هایی با نام Mutated Goon نیز گرسنه انتظار شما را می‌کشند.

علاوه بر سربازان و زامبی جدید، آیتم ظاهری جدیدی به همراه سلاحی که سازندگان از آنها به‌عنوان آیتم‌های «شکار شده» یاد کردند، نیز به این بازی اضافه شده است. سلاح جدید که Harran Military Rifle نام دارد به طور اختصاصی از پلتفرم جدید استودیو تک‌لند یعنی Gemly قابل استفاده و دانلود است. کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم بازی‌هایی را از این استودیو و دیگر سازندگان خریداری کنند. این پلتفرم همچنین آمار و وضعیت بازی‌های تک‌لند را نیز نشان می‌دهد و در واقع نوعی انجمن است.

همان‌طور که در بالا اشاره شد سازندگان قصد دارند ۱۰ بسته الحاقی را طی ۱۲ ماه آینده به این بازی اضافه کنند که اولین محتوای آنها در شهریورماه به این بازی اضافه می‌شود. بسته Content Drop #0 در حال حاضر فقط برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است، اما نسخه کنسولی آن نیز در شهریورماه به همراه DLCهای یاد شده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازی Dying Light هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که محتوای تازه را به تصویر می‌کشد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد محتوای جدید با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده