نویسنده: رضا اکبری
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

شرکت Colorful سریع ترین کارت گرافیک 1080Ti را معرفی کرد

قدرتمند‌ترین کارت گرافیک 1080Ti با نام iGame GTX 1080 Ti Kudan توسط شرکت چینی Colorful معرفی شد که دارای سیستم خنک کننده آبی و هوایی در کنار هم است.

کالرفول تکنولوژی (Colorful Technology) نام شرکتی است که توانسته صنعت سخت‌افزار را تکان دهد و آخرین محصول این شرکت می‌تواند اثباتی برای این حقیقت باشد. صحبت ما درباره کارت گرافیک iGame GTX1080 Ti Kudan است. این کارت مدل دیگری از مدل‌های گوناگون کارت گرافیک 1080Ti است و همچنین سریع‌ترین آنها به شمار می‌رود.

iGame GTX 1080Ti

هر ساله یک کارت گرافیک استثنایی از iGame معرفی می‌شود که با توجه به بیشترین توانایی اورکلاک انتخاب شده است. البته اولویت اصلی همیشه با توان بالا و کارایی بوده است. کارت GTX1080 Ti Kudan با تعداد هسته‌های ۳۵۸۴، تعداد ۲۲۴ واحد تکسچرینگ، ۸۸ واحد رندر خروجی، ۱۰۰۸ مگاهرتز کلاک حافظه و کلاک پایه شگفت‌انگیز ۱۶۵۷ مگاهرتز که در حالت بوست به ۱۷۸۴ مگاهرتز می‌رسد، عرضه خواهد شد. کلاک این کارت با ۱۲ درصد افزایش در حالت معمولی و ۱۲.۸ درصد افزایش با بوست، در مقایسه با مدل مرجع بسیار قدرتمند ظاهر شده است. همچنین این کارت با ماژول‌های حافظه GDDR5X تجهیز شده است که در ۱۱ گیگابیت بر ثانیه فعالیت خواهند کرد. استفاده از تکنولوژی Silver plating که مختص iGame است، امکان دستیابی به بیشترین رسانایی و گرمازدایی را به این کارت گرافیک داده است.

iGame GTX 1080Ti

iGame GTX 1080 Ti Kudan از قابلیتی برخوردار است که با فشردن یک کلید می‌توانید به بالاترین مشخصات سخت‌افزاری این کارت دست یابید. iGame Pure Power از توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استفاده می‌کند تا در زمان نیاز، قدرتی بی‌رقیب و پایدار را ارائه کند. iGame Status Monitor هم یک نرم‌افزار کوچک است که امکان مشاهده دقیق جزئیات کارایی و خنک‌کنندگی کارت را می‌دهد.

 

iGame GTX 1080Ti

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این کارت گرافیک علاوه بر کارایی تمام و کمال آن، سیستم خنک‌کننده‌ی آن است. این خنک‌کننده در نوع خود یک اثر هنری به حساب می‌آید. در این سیستم سه فن در جلوی کارت قرار گرفته است که وجود حلقه‌هایی طلایی در داخل آنها ظاهری شیک به کارت داده است. در پشت کارت هم که ظاهری مشکی رنگ و سنگین دارد، قسمت‌هایی طلایی رنگ وجود دارد که در پشت قاب مخفی شده است و در انتها این سیستم خنک‌کننده با یک بلاک آبی کامل ترکیب شده است. در ضمن بلاک آبی قابل جدا شدن است و در صورت تمایل داشتن می‌توانید تنها از خنک‌کننده هوایی آن استفاده کنید. کیت خنک‌کننده این کارت دارای یک پمپ و رادیاتور در کنار هم است. رادیاتور آن ۱۲۰ میلیمتری و کوچک است و یک پمپ کوچک نیز در آن استفاده شده که البته بیشتر از نیاز این خنک‌کننده را بر‌آورده می‌کند. سایز کوچک پمپ و خنک‌کننده این کارت به معنای آن است که افرادی که مشکل فضا در سیستم خود دارند هم می‌توانند بدون نگرانی تمامی این قطعات را در کیس خود قرار دهند.

iGame GTX 1080Ti
همچنان در انتظار نمرات تست‌های این کارت گرافیک هستیم، اما با مشخصاتی که این کارت گرافیک و خنک‌کننده آن دارد می‌توان گفت که سریع‌ترین کارت 1080 Ti خواهد بود. با استفاده از خنک‌کنندگی پیشرفته آن یا حتی تنها با خنک‌کننده هوایی این کارت می‌توان دمای آن را پایین نگه داشت. با اضافه کردن خنک‌کننده آبی به این کارت در صورتی که با اورکلاک بالایی هم سر و کار داشته باشید، در زیر بیشترین پردازش‌ها همچنان با دمایی بسیار پایین‌تر از حالت نرمال روبه‌رو می‌شوید. این کارتی است که به دست گرفتن آن هم هیجان‌انگیز است!


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده