نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر جدید Need For Speed Payback با محوریت شخصی سازی ماشین ها

الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بازی Need For Speed Payback منتشر کرده که شخصی سازی ماشین‌ها و بخش‌هایی از گیم پلی بازی را نشان می‌دهد.

در جدید‌ترین اخبار بازی، دقایقی پیش الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بازی Need For Speed Payback منتشر کرد. تریلر جدید این بازی ماشین سواری، روی قابلیت شخصی‌سازی ماشین‌ها تمرکز دارد که الکترونیک آرتز از مدت‌ها پیش تبلیغات زیادی روی آن داشته است. در تریلر جدید بازی، شاهد هستیم که گیمر کنترل زیادی روی اجزای مختلف اتومبیل خود دارد و می‌تواند قسمت‌های مختلف آن را به دلخواه شخصی‌سازی کند. علاوه بر این با پیروزی در مسابقات، قادر خواهید بود اجزای جدیدی برای ماشین‌تان پیدا کنید که می‌توانند برای مثال سرعت خودرو را افزایش دهند یا فرمان‌پذیری آن را بهتر کنند. 

از طرفی یک ویژگی جالب دیگر نیز در این تریلر دیده می‌شود و آن هم امکان پیدا کردن ماشین‌هایی در گوشه و کنار نقشه است که شرایط خیلی خوبی ندارند. شما پس از پیدا کردن این ماشین‌ها، می‌توانید آن‌ها را به گاراژ خودتان منتقل و سپس اقدام به بازسازی اتومبیل و استفاده از آن کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید بازی Need For Speed Payback را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تریلر جدید Need For Speed Payback علاوه بر نشان دادن ویژگی‌های شخصی‌سازی بازی، اشاره مجددی به جوایز پیش‌خرید آن نیز دارد. شما با پیش‌خرید این بازی قادر خواهید بود به Platinum Car Pack دسترسی داشته باشید که پنج ماشین زیر را بلافاصه در بازی آزاد می‌کند و در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • Nissan 350Z 2008
  • Chevrolet Camaro SS 1967
  • Dodge Charger R/T 1969
  • Ford F-150 Raptor 2016
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016

بازی Need For Speed Payback اولین بار پیش از نمایشگاه E3 2017 رونمایی شد و در جریان این نمایشگاه هم شاهد انتشار ویدیو‌های جدیدی از بازی بودیم. علاوه بر این، سازندگان بازی در استودیو گوست گیمز چندی پیش تایید کردند که Need For Speed Payback از پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. با این حال احتمال عرضه بازی روی نینتندو سوییچ بسیار پایین خواهد بود. 

جدیدترین نسخه از سری محبوب نید فور اسپید قرار است در تاریخ ۱۹ آبان برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده