// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

بنچمارک کارت گرافیک RX Vega منتشر شد

نتایج بنچمارک کارت گرافیک RX Vega در 3DMark Fire Strike رویت شد.

نتایج بنچمارک کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega با استفاده از نرم افزار 3DMark منتشر شده است. البته هنوز نسخه‌های اولیه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و ممکن است نتایج محصول نهایی متفاوت باشد. در هر حال، این احتمال وجود دارد که نتایج عملکرد محصول نهایی، مشابه نتایج ثبت‌شده در این آزمایش باشد. تنها نکته‌ی منفی این است که مشخص نیست کارت گرافیک RX Vega که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفته، در حالت گیمینگ تنظیم شده است یا حالت بی‌صدا.

مشخصات سیستم تست

کارت گرافیک Radeon RX Vega روی مادربرد MSI X99S Gaming 9 AC به همراه پردازنده‌ی Core i7 5960X و ۳.۵ گیگاهرتزی اینتل، ۱۶ گیگابایت رم G.Skill DDR4 با سرعت ۲۱۳۲ مگاهرتز، ۱۲۰ گیگابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی Kingston و ویندوز 10 آزمایش شد.

امتیازات

آزمایش از طریق Fire Strike در نرم‌افزار 3DMark انجام شده است.

AMD Radeon RX Vega 3DMark

AMD Radeon RX Vega 3DMark

AMD Radeon RX Vega 3DMark

نتیجه‌گیری

نتایج نشان می‌دهد کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد عمل می‌کند و در رده‌ای بین کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 قرار می‌گیرد. همان‌طور که پیش از این ذکر شد، از مودها و مدل‌های آزمایش‌شده اطلاعی در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد محصول با مقداری اورکلاک شدن، بهتر از این هم می‌تواند عمل کند. مشاهده‌ی این نتایج با ترکیب این کارت گرافیک و پلتفرم X399 و پردازنده‌ی تردریپر خالی از لطف نیست.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده