نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

آپدیت بازی GTA V حالت Power Mad را به آن اضافه کرد

راک‌استار آپدیت جدید بازی GTA V را عرضه کرد. این بروزرسانی یک حالت تازه و یک اتومبیل جدید را به بازی اضافه می‌کند.

راک استار در ادامه‌ی پشتیبانی تحسین‌برانگیزش از بازی GTA V، یک بروزرسانی جدید برای این بازی منتشر کرد. این بروزرسانی هم مانند آپدیت‌های قبلی بازی، روی بخش GTA Online متمرکز است و یک حالت جدید به بازی و یک ماشین جدید به دنیای آنلاین آن اضافه می‌کند.

این حالت جدید Power Mad یا شیفته‌ی قدرت نام دارد که در آن، بازیکنان در تیم‌های دو تا چهار نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند. در این حالت یک ابرلباس آهنین وجود دارد که دو تیم برای برداشتن آن با هم به رقابت می‌پردازند. هر تیمی که موفق شود این لباس را به دست آورد، وظیفه دارد از این ابرلباس در مقابل تیم حریف محافظت کند. البته کسی که این ابرلباس را بپوشد دست‌خالی نخواهد بود و یک مینی‌گان به عنوان اسلحه خواهد داشت. تیم دارنده‌ی لباس باید تا حدی که بازی تعیین می‌کند به محافظت از آن ادامه دهد. در صورتی که ابرلباس از بین برود، همه چیز از اول آغاز می‌شود و دو تیم باید رقابت خود را برای به دست آوردن آن از سر بگیرند. همچنین تا انتهای ماه جولای، کسانی که این حالت جدید را بازی کنند پاداش دو برابری دریافت خواهند کرد.

GTA Online Power Mad

این بروزرسانی یک ماشین جدید را هم به بازی اضافه می‌کند و به لطف این اتومبیل جدید یعنی The Pegassi Torero (که بسیار شبیه به ماشین لامبورگینی طراحی شده است) و تخفیف‌ در بخش ارتقای موتور ماشین‌ها که تا انتهای ماه جولای پابرجا است، موقعیتی در بازی ایجاد شده است تا بتوانید به راحتی پول‌هایتان را خرج کنید. راک‌استار همچنین جزئیاتی را در رابطه با تخفیف‌های ۲۵ درصدی که تا ۳۱ جولای (دوشنبه، ۹ مرداد) ادامه دارند منتشر کرد. راک‌استار از تخفیف ۲۵ درصدی برای کارگاه‌های وسایل نقلیه و سلاح برای Mobile Operations Center و برخی از اسلحه‌ها خبر داد.

مسابقه‌ی ویژه‌ی این هفته Trench III نام دارد که کاربران فقط با وسیله‌ی نقلیه‌ی موتورسیکلت می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. این در حالی است که مسابقه‌ی زمان-محور هنوز هم مانند گذشته برگزار می‌شود. جایزه‌ی مسابقه‌ی ویژه فقط به سه نفر اول تعلق می‌گیرد و بازیکنان دیگر یک RP سه برابر دریافت خواهند کرد. جایزه‌ی مسابقه‌ی زمان-محور هم فقط به کسانی تعلق خواهد گرفت که بتوانند در زمان مقرر مسابقه را به پایان برسانند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده