نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

نسخه Early Access بازی Fortnite منتشر شد

بالاخره نسخه Early Access بازی Fortnite به همراه اطلاعات تکمیلی و سیستم موردنیاز بازی منتشر شد.

بالاخره پس از یک پروسه تولید طولانی مدت، بازی Fortnite، اثر جدید سازنده سری Gears of War و سری Unreal Tournament یعنی استودیو اپیک گیمز، برای عرضه آماده شد و نسخه Early Access آن برای رایانه‌های شخصی (ویندوز و مکپلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت.

با توجه به اینکه از همان ابتدا هم قرار نبود بازی تا سال ۲۰۱۸ وارد حالت رایگان (Free-to-Play) شود، برای تجربه نسخه Early Access بایستی پول پرداخت کنید. گفته شده که بازی در حالت Early Access مجموعه‌ای طولانی از چندین تست آلفا و بتای رایگان هم خواهد داشت؛ اما در صورتی که قصد دارید از همین الان تجربه بازی را آغاز کنید، بایستی با پرداخت حداقل ۴۰ دلار، نسخه استاندارد بازی را خریداری کنید. این نسخه شامل دسترسی به بازی و چندین قابلیت تشویقی مانند لوت پک‌ها و چندین امکان شخصی‌سازی اضافی خواهد بود. نسخه‌های گران‌تر بازی شامل نسخه لوکس (به قیمت ۶۰ دلار)، سوپر لوکس (۸۰ دلار) و نسخه‌های محدود (۱۵۰ دلار) است که هر یک دارای امکانات تشویقی اضافه‌ای مانند بسته‌های سلاح، شخصیت‌های هیروی اضافی و حتی چندین نسخه دیگر از بازی هستند که می‌توانید به دوستانتان هدیه بدهید.

همانند بازی Orcs Must Die، بازی Fortnite سبک دفاع از برج را با سبک اکشن سوم-شخص ترکیب کرده است. علاوه بر این، بازی Fortnite مجهز به یک سیستم ساخت‌وساز پیشرفته است و می‌توانید مجموعه‌ای دقیق از تله‌ها و سازه‌های مختلف را برای دفاع بهتر و عقب راندن دشمنان بسازید.

بازی Fortnite ابتدا در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ رونمایی شد؛ زمانی که کلیف بلزینسکی هنوز در اپیک گیمز کار می‌کرد. بازی ابتدا به عنوان یک بازی بقا با سبک کارتونی معرفی شد که بازیکنان در آن به کاوش و جمع‌آوری منابع می‌پرداختند؛ عناصری که پس از گذشت این سال‌ها همچنان به عنوان بخشی از بازی وجود دارند.

نسخه Early Access بازی اخیرا برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند در دسترس قرار گرفت، اما این نسخه از مشکلات فنی رنج می‌برد که سرورهای بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. به همین علت اپیک سرورهای بازی را متوقف کرده بود تا مشکلات را برطرف کند.

در پایان می‌توانید سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Fortnite را مشاهده کنید:

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز:

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7/8.1/10 (۶۴ بیتی) یا مک OSX سییرا
  • پردازنده: Core i3 2.4 Ghz
  • رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Intel HD 4000

مشخصات سیستم پیشنهادی:

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7/8.1/10 (۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Core i5 2.8 Ghz
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7870 یا Nvidia GTX 660 یا کارت گرافیک مشابه با پشتیبانی از دایرکت ایکس 11


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده