نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

تاریخ انتشار Lost Sphear، بازی جدید سازنده I Am Setsuna

کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی Lost Sphear را اعلام کرد. این بازی ساخته جدید سازنده I Am Setsuna است. 

استودیو توکیو RPG فکتوری، سازنده بازی I Am Setsuna است که سال گذشته منتشر شد و استقبال نسبتا خوب گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشت. این استودیو چندی پیش بازی جدید خود را با نام Lost Sphear معرفی کرد که یک اثر نقش آفرینی بوده و قرار است توسط اسکوئر انیکس منتشر شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس ضمن رونمایی از دو شخصیت جدید برای این بازی، اعلام کرده که بازی Lost Sphear در تاریخ ۳ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۱۸) برای پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 

Lost Sphear یک بازی نقش آفرینی است. داستان بازی از این قرار است که پدیده‌ای مرموز به اسم Lost، دنیای بازی را در برگرفته و هر قسمتی از جهان بازی که به Lost آلوده شود، از بین می‌رود. در این بین کاناتا، شخصیت اصلی بازی، این توانایی را دارد که به لطف قدرت‌های خاص خودش، این پدیده را از بین برده و قسمت‌های از بین‌رفته جهان را بازیابی کند. به همین دلیل هم کاناتا سفری را همراه با لوکی و لومینا، دوستان قدیمی‌اش آغاز می‌کند تا Lost را از بین برده و جهان را نجات دهد. 

البته در طول این ماجراجویی، شخصیت‌های دیگری نیز به این گروه اضافه شده و در کنار آن‌ها خواهند جنگید. همان‌طور که در ابتدای متن هم اشاره شد، اسکوئر انیکس امروز از دو شخصیت جدید برای بازی رونمایی کرده که شِرا و اوبارو نام دارند. شِرا یک کشیش است که از یک تیرکمان برای مبارزه استفاده کرده و همچنین می‌تواند سلامتی هم‌تیمی‌هایش را احیا کند. Obaro هم یک مرد نسبتا مُسِن است که گرفتار Lost شده بود و کاناتا او را نجات می‌دهد. وی قادر به اجرای جادو‌های قدرتمندی است که می‌توانند به‌راحتی دشمن را از بین ببرند.

افرادی که بازی Lost Sphear را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند، بلافاصله یک پوسته (تِم) رایگان دریافت خواهند کرد و در زمان انتشار بازی هم به دو آهنگ دسترسی خواهند داشت. همچنین اسکوئر انیکس بازی را به صورت فیزیکی هم برای PS4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد که این نسخه‌ها تعداد محدودی داشته و با قیمت ۵۰ دلار تنها از طریق فروشگاه اسکوئر انیکس قابل خرید هستند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده