نویسنده: سهند عباسپور
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

Iron Tides به سرویس دسترسی زود‌هنگام استیم راه پیدا کرد

Iron Tides بازی مستقلی که توانست بودجه‌اش را از وب‌سایت کیک استارتر دریافت کند، هم‌اکنون وارد استیم شده است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کرش ویو گیمز، توسعه‌دهنده‌ی بازی،به طور رسمی اعلام کرد که Iron Tides، بازی جدید‌ این استودیو‌ در سبک بقا که به سبک استراتژی نوبتی ساخته شده، به سرویس دسترسی زود‌هنگام استیم (Early Access) در پلتفرم کامپیوتر راه پیدا کرده است.

Iron Tides به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قبیله‌ای وایکینگی تشکیل داده و آن را برای غارت و حمله به دیگر گروه‌ها و قبیله‌ها رهبری کنند. اما تمام این بازی در مورد غارت و هجوم بردن به همسایگان‌تان نیست، هم‌زمان با پیشرفت در بازی، باید حواستان به منابع و مواد غذایی مردمانتان هم باشد و اطمینان حاصل کنید که جنگ‌جوهایتان بیش از حد حریص بار نیایند. اگر آن‌ها ایمانشان را به قدرت رهبری شما از دست بدهند، ممکن است پشت سرتان شروع به دسیسه و توطئه‌چینی کنند تا قدرت را از شما سلب کنند.

Iron Tides

با وجود بیش از ۱۰۰ میدان مبارزه‌ی مختلف برای حمله و فتح کردن چه از راه دریا و چه از راه خشکی، فرصت‌های متفاوت و بسیار زیادی برای اثبات خودتان به عنوان یک قهرمان در میان خدایان ساکن والهالا در اختیار خواهید داشت. بازی ۶ دسته ماموریت دارد که شما در بازه‌های زمانی ۸ و ۱۵ ساعته می‌توانید آن‌ها را کامل کرده و بگذرانید. هم‌چنین ادیتور مرحله نیز در بازی وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید نقشه‌های مرگ‌بار مخصوص به خود را طراحی کنید.

بازی Iron Tides در زمان حضورش روی وب‌سایت کیک استارتر، توانست با موفقیت، ۱۷۲ درصد از مبلغی که به عنوان هدف برای خود تعیین کرده بود را به کمک بیش از ۴۵۰ پشتیبان که بازی را تجربه‌ای خاص و چالش برانگیز برآورد می‌کردند، به دست آورد.

دسترسی زود‌هنگام Iron Tides، امکان دسترسی به داستان اصلی بازی به همراه بخش بزرگی از ماموریت‌های جانبی آن را به خریداران می‌دهد و تا زمانی که این بازی در این سرویس باقی بماند، قیمت بازی با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر از Iron Tides می‌توانید به صفحه‌ی استیم یا وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید، هم‌چنین یکی از تریلر‌هایی که از گیم‌پلی این بازی منتشر شده‌ را هم می‌تونید در زیر مشاهده کنید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده