// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵

کمپین بازی Bounty Battle در Fig آغاز شد

استودیو دارک اسکرین گیمز کمپین بازی Bounty Battle را در پلتفرم جمع‌آوری سر‌مایه‌های عمومی Fig آغاز کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپین جمع‌آوری سرمایه بازی Bounty Battle، محصول استودیو Dark Screen Games که در سبک Beat 'em up بوده و برخی از شخصیت‌های بازی‌های مستقل نظیر Darkest Dungeon ،Awesomenauts و Guacamelee در آن حضور دارند، در پلتفرم Fig آغاز به کار کرده است.

کمپین بازی Bounty Battle  عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و تا‌کنون توانسته از ۱۸۹ حامی، مبلغ ۱۹۵۵۰ دلار جمع‌آوری کند. این بازی در حالی ۶۵ درصد از مبلغ ۳۰ هزار دلاری مورد‌‌نظر خود را به دست آورده که ۲۸ روز تا پایان کمپین باقی مانده است. علاقه‌مندان به بازی Bounty Battle می‌توانند در قالب بسته‌های ۲۰ دلار تا ۱۰ هزار دلاری به حمایت مالی از این بازی بپردازند. هر یک از این بسته‌ها در کنار ارائه نسخه دیجیتالی بازی، دارای آیتم‌ها و ویژگی‌های خاص هستند. برای مثال با خرید بسته ۵۰ دلاری به نسخه Early Access دسترسی خواهید داشت و در نسخه سه هزار دلاری علاوه بر تی‌شرت، پوستر و کتاب هنری بازی، می‌توانید یک میدان نبرد را طراحی کنید. تریلر بازی Bounty Battle را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Bounty Battle دارای ۴۸ شخصیت است که از این تعداد، ۲۰ شخصیت متعلق به دیگر بازی‌های مستقل هستند. شخصیت‌های جدید این بازی در قالب بسته‌های الحاقی رایگان ارائه خواهند شد. وجه تمایز بازی Bounty Battle با دیگر بازی‌های سبک Beat 'em up وجود ویژگی Energy Gauge است. برخی از کمبو‌های بازی تنها در صورت در اختیار داشتن مقدار خاصی از انرژی قابل انجام است. علی‌رغم اینکه بازی مذکور از پرداخت درون بر‌نامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند، اما بر‌اساس عملکرد در مبارزات، بازیکنان ارز درون بازی موسوم به Bounty Points به دست می‌آورند که با استفاده از آن می‌توانند اقدام به احضار شخصیت همراه کنند. در صورت شکست بازیکنان این شخصیت‌ها نیز نابود می‌شوند. بازی Bounty Battle دارای بخش داستانی شامل چندین پایان مختلف خواهد بود.

در صورت موفقیت کمپین بازی Bounty Battle در جذب سرمایه، این بازی در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های لینوکس، ویندوز، مک، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده