نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تریلر گیم پلی بازی Uncharted: The Lost Legacy با محوریت منطقه Western Ghats

ناتی‌داگ دقایقی پیش تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر کرد که شخصیت‌های اصلی بازی را در منطقه Western Ghats هند نشان می‌دهد. 

دقایقی پیش و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ تریلر جدیدی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر کرد. این تریلر با محوریت گیم‌پلی بازی و تقریبا ۱۳ دقیقه است و در آن کلوئی و ندین، شخصیت‌های بازی، را می‌توان دید که در حال اکتشاف منطقه‌ای در کشور هند با نام Western Ghats هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همان‌طور که در تریلر هم مشاهده کردید، منطقه مذکور علاوه بر اینکه وسعت زیادی دارد، از نظر ظاهری هم بسیار زیبا است و محیط سرسبز و پرجزییات آن، چیزی است که باعث خواهد شد اکتشاف در آن بسیار لذت‌بخش شود. همچنین در این تریلر شاهد هستیم که شخصیت‌های بازی گاهی برای گشت و گذار در محیط از یک جیپ نیز استفاده می‌کنند. 

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند این باید آخرین نسخه از سری آنچارتد باشد، چندی پیش کارگردان این نسخه اعلام کرد که سری Uncharted هنوز به پایان راه خود نرسیده است. ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy هفته گذشته به پایان رسید و این بدین معنی است که بازی بدون تاخیر، در تاریخ مذکور منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تصاویر جدید و بسیار زیبایی از بازی را که مربوط به نسخه پلی استیشن 4 پرو هستند، مشاهده کنید:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده