نویسنده: رضا اکبری
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

شرکت Corsair پاورهای سفید سری RMx را در انگلستان عرضه می‌کند

شرکت Corsair منبع تغذیه جدید RMx White را به زودی در انگلستان عرضه خواهد کرد. این پاور متفاوت از نسخه ویژه RM1000i و فاقد برخی از ویژگی‌های آن است.

سری منبع تغذیه‌های RMx سفید رنگ کورسیر به زودی در انگلستان عرضه خواهد شد. کابل‌های استفاده‌شده در این منبع تغذیه دارای پوششی سفید رنگ هستند. کارایی این محصول در رده Gold و بالای ۸۰ نمره‌گذاری شده است که با عمر مفید ۱۰ سال، درست همان چیزی خواهد بود که ما از یک پاور سری RMx انتظار داشتیم.

در بررسی‌هایی که روی سری Corsair RMx انجام شد، این منبع تغذیه توانست جایزه OC3D Gold را به دلیل متصاعد کردن کمترین میزان از موج‌های الکتریکی در بالاترین حد از کارایی‌اش دریافت کند که نمونه‌اش کمتر دیده شده بود.

عرضه نسخه ویژه منبع تغذیه سفید رنگ RM1000i به تعدادی محدود، باعث شد که مشتریان انتظار عرضه یک منبع تغذیه سفید رنگ دیگر را از کورسیر داشته باشند و این امر شرکت را تشویق به ساخت یک نسخه جدید از این منبع تغذیه، متناسب با خواست مشتریان و ظاهری جذاب کرد. در پاور RMx White، بر خلاف نسخه ویژه، از Corsair Link و LED سفید رنگ روی فن‌ها خبری نیست، اما این نسخه با کابل‌های سفید رنگ بافته‌شده عرضه می‌شود.

PSU RMx

در حال حاضر سری جدید منبع تغذیه‌های Corsair RMx White در انگلستان قابل پیش‌خرید است. در ضمن این سری شامل دو نسخه ۷۵۰ وات و ۸۵۰ وات است که به ترتیب ۱۳۵ یورو و ۱۵۵ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند. قیمت پاور کامپیوتر مذکور را نسبت به ویژگی‌های آن چطور ارزیابی می‌کنید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده