نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

تاریخ انتشار بازی West of Loathing مشخص شد

تاریخ انتشار بازی West of Loathing که یک بازی نقش آفرینی در غرب وحشی است مشخص شد.

امروز، استودیو Asymmetric اعلام کرد که بازی کمدی و نقش آفرینی خود که در غرب وحشی است و West of Loathing در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مک) عرضه خواهد شد.

بازی West of Loathing یک بازی تکنفره، کمدی اسلپ‌استیک، نقش آفرینی و ماجرایی است که واقع در غرب وحشی و «پادشاهی نفرت» جریان خواهد داشت. گفته شده گیم‌پلی بازی ترکیبی از ماجرایی اشاره و کلیک و عناصری از بازی‌های نقش آفرینی محیط باز بوده و سیستم مبارزات بازی نوبتی و تاکتیکی است.

همانطور که از تصویر شاخص مطلب متوجه شدید، سبک هنری بازی West of Loathing نوع منحصر به فردی از آدم کبریتی بوده و طراحی بسیار ساده و ابتدایی دارد که البته ظاهر جذاب و زیبایی به بازی داده است.

گفته شده بازی روایت داستانی شاخه‌ای، ده‌ها NPC، صدها دشمن و نزدیک به ۱۰۰ محیط منحصر به فرد برای کاوش خواهد داشت. در ادامه می‌توانید مروری کوتاهی بر حال و هوای بازی را از زبان سازندگان مطالعه کنید:

مزرعه خانوادگی خود را ترک کنید و برای یافتن بخت‌تان به غرب سفر کنید! از آب گذرهای مار زده عبور کنید، به اسکلت‌هایی که کلاه کابوی به سر دارند مشت بزنید، با گاوهای اهریمنی گلاویز شوید و مناطق چندش آور متنوعی را بررسی کنید و مشکلات‌تان را به روش‌های مختلفی از سر راه بردارید. جهانِ باز و متنوع بازی را کاوش کنید و با شخصیت‌های مختلفی آشنا شوید؛ برخی از آن‌ها خوب هستند، بسیاری بد بوده و برخی زشت.

وقایع بازی West of Loathing در جهانی مشابه با بازی The Kingdom of Loathing در جریان است؛ یک بازی مرورگر در سبک MMORPG که در سال ۲۰۰۳ عرضه شده بود و موفق شد یک میلیون بازیکن را به خود جذب کند.

قیمت بازی West of Loathing هنوز مشخص نشده است. در پایان می‌توانید جدیدترین تریلر بازی را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده