// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تاریخ اکران James Bond 25 مشخص شد

کمپانی‌های مترو گلدوین مایر و ایون پروداکشن زمان اکران بیست و پنجمین فیلم از مجموعه‌ی جیمز باند را اعلام کردند.

در شرایطی که هنوز حضور دنیل کریگ در بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، کمپانی‌های مترو گلدوین مایر و ایون پروداکشن زمان آغاز اکران این فیلم را اعلام کردند. بر این اساس، فیلم James Bond 25 از تاریخ هشتم نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا به نمایش درخواهد آمد و این در حالی است که فیلم در اروپا یک هفته زودتر اکران خواهد شد. در حال حاضر مترو گلدوین مایر و ایون به دنبال استودیویی مناسب برای واگذاری مسائل مربوط به بازاریابی و توزیع فیلم جیمز باند 25 هستند. برادران وارنر، فاکس، سونی و یونیورسال از جمله استودیوهایی هستند که تمایل خود را برای انتشار آخرین فیلم جیمز باند اعلام کرده‌اند.

نیل پرویس و رابرت وید که کار نگارش فیلمنامه‌ی ۶ فیلم اخیر مجموعه‌ی جیمز باند را بر عهده داشته‌اند، فیلمنامه‌ی قسمت جدید این مجموعه را نیز خواهند نوشت و احتمالا جان لوگان نیز در آینده‌ای نزدیک به گروه نویسندگان اضافه خواهد شد. مایکل جی ویلسون و باربارا بروکولی نیز تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. طبق گفته‌ی مترو گلدوین مایر، سایر جزئیات کار نیز از جمله نام فیلم، تاریخ اکران جهانی آن، نام کارگردان و گروه بازیگران در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد.

حدود دو هفته قبل بود که دیلی میرور (Daily Mirror) از قطعی شدن بازگشت دنیل کریگ برای بازی در نقش مامور 007 خبر داد. با این حال تا به امروز هیچ‌کدام از تهیه‌کنندگان فیلم این خبر را به طور رسمی تأیید نکرده‌اند.

در بین آثار گذشته‌ی جیمز باند فیلم‌های اسکای‌فال (Skyfall) و اسپکتر (Spectre) به کارگردانی سم مندز به ترتیب با فروش جهانی ۱.۱ میلیارد دلار و ۸۸۰ میلیون دلار در رتبه‌های نخست قرار دارند. این در حالی است که با احتساب رقم تورم، رتبه‌های نخست به تاندربال (Thunderball) و پنجه طلایی (Goldfinger) تعلق می‌گیرد که در هر دو اثر، شان کانری در نقش جیمز باند ظاهر شده است.

james bond

تاندربال به کارگردانی ترنس یانگ پس از نمایش در سال ۱۹۶۵ به فروشی جهانی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار (با احتساب تورم، ۱.۴۸ میلیارد دلار) دست یافت و یک سال قبل‌تر از آن، پنجه طلایی به کارگردانی گای همیلتون نیز فروشی نزدیک به ۱۲۵ میلیون دلار (با احتساب تورم، ۱.۴۳ میلیون دلار) داشته‌ است که در بین تمام آثار جیمز باند بهترین آمار به حساب می‌آید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده