نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم های بیشتری از مجموعه Ghostbusters در دست ساخت است

ایوان رایتمن از ساخت فیلم‌های جدیدی بر اساس مجموعه Ghostbusters، از جمله ساخت یک انیمیشن سینمایی، در آینده نزدیک خبر داد.

تابستان سال گذشته بود که ریبوت فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) به روی پرده رفت؛ اما این فیلم نتوانست عملکرد موفقی در گیشه داشته باشد و با استقبال بسیار سرد منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. پس از آن بود که پل فیگ، کارگردان این فیلم، احتمال ساخت دنباله این فیلم را بسیار کم دانست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به نظر می‌رسد که این مجموعه به کار خود پایان نداده و ممکن است شاهد ساخت فیلم‌های جدیدی از آن باشیم. ایوان رایتمن، تهیه‌کننده مجموعه Ghostbusters، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال حاضر شد و به سوالاتی در مورد آینده این مجموعه پاسخ داد.

در این مصاحبه رایتمن تایید کرد که یک انیمیشن سینمایی بر اساس مجموعه Ghostbusters در دست ساخت است. او که پیش از این کارگردانی اولین فیلم Ghostbusters را بر عهده داشته است، از مجموعه جدید کتاب‌های کامیک Ghostbusters نیز رونمایی کرد. در ادامه از رایتمن در مورد آینده فیلم‌های این مجموعه سوال پرسیده شد و او در جواب گفت که ممکن است تمرکز فیلم بعدی این مجموعه تنها روی ارواح باشد. رایتمن گفت:

ما برنامه‌های فوق‌العاده‌ای برای ساخت یک انیمیشن سینمایی بر اساس Ghostbusters داریم و در حال حاضر ما در حال طراحی و توسعه آن هستیم و این انیمیشن یک داستان واقعا عالی دارد. من فکر می‌کنم وقتی که این انیمیشن منتشر شود همه را شگفت‌زده خواهد کرد. ما برنامه‌های زیادی در مورد دنیای اشباح داریم. ما به دنبال ساخت یک فیلم جدید از Ghostbusters هستیم که از دید یک شبح باشد و من فکر می‌کنم ایده بسیار جالبی برای شما خواهد بود و البته یک فیلم لایو اکشن جدید نیز وجود دارد.

Ghostbusters

همچنین رایتمن در ادامه اشاره کرد که یکی از پروژه‌های در دست ساخت Ghostbusters احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد که همزمان با ۳۵امین سالگرد انتشار اولین فیلم Ghostbusters است. او گفت:

ما تصمیم داریم که یکی از این فیلم‌ها را نزدیک به این تاریخ منتشر کنیم.

رایتمن پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که بودجه بسیار زیاد یکی از مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت ریبوت فیلم Ghostbusters بوده است. بودجه ساخت این فیلم ۱۴۴ میلیون دلار بوده و تنها ۲۲۹.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. در سال ۲۰۱۵ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی پیکچرز در حال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس مجموعه Ghostbusters است. سال گذشته نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این سریال انیمیشنی شکارچیان شبح: نیروهای اکتو (Ghostbusters: Ecto Force) نام دارد و قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده