// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بیشترین فروش فیزیکی را در ماه ژوئن داشته است

اکتیویژن، ناشر Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، تایید کرد که نسخه‌های فیزیکی این بازی بیشترین فروش جهانی را در ماه ژوئن داشته‌اند.

بعد از بازگشت مرحله‌ی حذف شده‌ی Crash Bandicoot به N.Sane Trilogy، اکتیویژن اخبار حیرت‌آور دیگری را از این مجموعه منتشر کرده است. با توجه‌ به صحبت‌‌های این ناشر، مجموعه‌ی N.Sane Trilogy طی ماه ژوئن (خرداد-تیرماه) بیشترین فروش فیزیکی را در بین بازی‌های کنسولی داشته است.

نکته‌ای که فروش چشمگیر بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را عجیب‌تر از قبل می‌کند، تاریخ انتشار این مجموعه‌ است. N.Sane Trilogy در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) توسط خرده‌فروشی‌ها برای پلی استیشن 4 عرضه شده و فقط دو روز وقت داشته است که رکورد فروش جهانی ماه ژوئن را بشکند! این اطلاعات با توجه به آمار موسسه‌های NPD ،GFK ،GSD و ارزیابی شرکت اکتیویژن بلیزارد منتشر شده‌ است.

با اینکه در ماه ژوئن بازی‌های بزرگی عرضه نشده، ولی باز هم فروش Crash Bandicoot N.Sane Trilogy دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. همچنین این بازی در چارت فروش‌ هفتگی انگلستان و استرالیا/نیوزیلند رتبه‌ی اول را کسب کرده است. این فروش خوب می‌تواند اکتیویژن را به ساخت نسخه‌ی بعدی سری کرش نیز ترغیب کند.

از دیگر اخبار بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy می‌توان به بازگشت مرحله‌ی حذف‌شده‌ی نسخه‌ی اول به این ریمستر اشاره کرد. این مرحله به صورت بسته‌ی الحاقی منتشر می‌شود و تا ۳۰ روز بعد از عرضه‌اش رایگان خواهد بود. بعد از این مهلت ۳۰ روزه، برای تجربه‌ی آن نیاز به پرداخت ۳ دلار دارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده