نویسنده: علیرضا قاسمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

فیلم Captain Marvel ویژگی های کامیک بوک Kree-Skrull War را دارد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، تایید کرده که فیلم کاپیتان مارول قطعا دارای ویژگی‌های کامیک بوک Kree-Skrull War خواهد بود.

پس از همایش کامیک کان سن دیگو، بیشتر هواداران همچنان در حال بررسی اطلاعیه‌ها و تریلرهای منتشر شده هستند. برای هواداران مارول، این رویداد بینش تازه‌ای از دنیای سینمایی مارول فراهم کرد. در کامیک کان سن دیگو، نه‌تنها یک تریلر از Thor: Ragnarok منتشر شد و بازیگران فیلم جدید Ant-Man & the Wasp هم مشخص شدند، بلکه اولین اطلاعات از فیلم Captain Marvel هم منتشر شد.

 همان‌طور که پیش از این گزارش شده بود، ساموئل ال‌ جکسون با نقش نیک فیوری در این فیلم حضور خواهد داشت. داستان این فیلم در دهه ۹۰ میلادی و زمانی که نیک فیوری جوان و هر دو چشمش سالم بود، روایت خواهد شد. در مقابل قدرتمند‌ترین قهرمانان زمین، بالاخره اسکرول‌ها فرصت حضور در یک فیلم لایو اکشن را خواهند داشت. ما برای مدتی اطلاع داشتیم که مارول و شبکه‌ی فاکس در زمینه‌ی «بیگانه‌های تغییر شکل دهنده» در حال همکاری هستند، اما تا به اینجا، نتیجه‌ی این همکاری را در قالب یک فیلم ندیده‌ایم. با اضافه شدن گروه به کاپیتان مارول، روایت مجموعه داستان‌های جدید زیادی در دنیای سینمایی مارول محتمل است. در حالی که هواداران مشتاق تماشای Secret Invasion روی پرده‌ی سینماها هستند، تولید فیلم بزرگ دیگری با حضور اسکرول‌ها تایید شده است. 

وب‌سایت IGN در مصاحبه‌ای از کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، پرسید که چرا اکنون زمان مناسبی برای معرفی اسکرول‌ها است. او در پاسخ اعلام کرد که کامیک Kree-Skrull War، پایه و اساس این فیلم جدید خواهد بود. او گفت:

خب این خواسته‌ی ما بود؛ فکر می‌کردیم که سرگرم‌کننده باشد. تا به اینجا، به داستان کامیک بوک Kree-Skrull War نپرداخته‌ایم و فکر می‌کردیم که پرداختن به شخصیت کاپیتان مارول، فوق‌العاده باشد. 

از سال ۱۹۷۱، کامیک بوک Kree-Skrull War با هدف منعکس کردن وقایع موجود در دوران جنگ سرد، منتشر می‌شد و داستان عمدتاً روی کاپیتان مارول اصلی تمرکز داشت. توضیحی در مورد چگونگی پیدایش کاپیتان مارول جدید داده نشده است؛ اما دلیل‌اش می‌تواند این باشد که با مرگ مارول اصلی در طول جنگ، پوشش او به کارول دنورس منتقل شده است.

کامیک بوک جنگ بین کری و اسکرول، در اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی بازنگری شد؛ پس ممکن است که این نسخه را در فیلم Captain Marvel مشاهده کنیم. با توجه به اینکه فیلمبرداری Captain Marvel در دی‌ماه آغاز خواهد شد، به زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر خواهد شد. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده