// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸

انتشار بازی Full Throttle برای آیفون

استودیو دابل‌فاین نسخه ریمستر بازی نوستالژی و خاطره انگیز Full Throttle را برای iOS منتشر کرد.

نسخه ریمستر بازی ماجراجویی (اشاره و کلیک) محبوب Full Throttle، ساخته‌ی تیم شیفر، اوایل امسال برای پلتفرم‌های PS4، پلی‌استیشن ویتا و پی‌سی عرضه شد. حال این بازی برای دستگاه‌های آیفون با قیمت ۴.۹۹ دلار در اپ‌استور برای طرفداران این سری از بازی‌های‌ ماجراجویی در دسترس قرار گرفته است.

گیمرها می‌توانند همانند نسخه ریمسترشده‌ی بازی Day Of The Tentacle، ساخته همین استودیو، در ریمستر‌ بازی Full Throttle، بین گرافیک قدیمی و جدید بازی سوییچ کنند و آن را به دلخواه خود بازی کنند. همچنین یک سری تصاویر هنری و توضیحات سازندگان در مورد بازی هم در نسخه موبایل این اثر گنجانده شده است. استودیو دابل فاین با به‌روز‌کردن و ریمستر بازی انحصاری لوکاس آرتز، نه تنها در حفظ کیفیت بازی بی نقص کار کرده، بلکه پیشرفت‌های زیادی در زمینه گرافیک و صدای بازی ایجاد کرده است. 

Full Throttle Remastred

در بازی موبایل Full Throttle Remastered، نقش بن‌تروتل، سردسته گروهی از موتورسواران به نام پولکتس را ایفا می‌کنید که خود را یک دفعه درگیر حوادثی از قبیل درگیری با موتورسواران، ضرب و شتم، کشت‌و‌کشتار و جنایت می‌یابید. نسخه کلاسیک Full Throttle در سال ۱۹۹۵ عرضه شد که به عنوان یکی از آثار برجسته‌ی تیم شیفر مورد تحسین و تمجید فراوان واقع شد. 

دانلود بازی Full Throttle Remastered

  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده