نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار سری جدید کمیک های Gears of War در سال 2018

در سری جدید از کمیک‌های بازی Gears of War که اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد، شاهد خلق دنیایی جدید و پهناور خواهیم بود.

وب‌سایت رسمی Gears of War به تازگی خبر از انتشار سری جدیدی از کمیک‌های این بازی داده است. طبق اعلام این وب‌سایت، انتشار مجموعه جدید از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد.

در این سری جدید شاهد شکل‌گیری دنیای منحصر به فرد و پهناوری در جهان آشنا و محبوب Gears of War خواهیم بود. Kurtis Wiebie، نویسنده آثاری مانند Rat Queens، با همکاری انتشارات IDW وظیفه نویسندگی این اثر را بر عهده دارد.

Gears of War Comics

کرتیس وی‌بی درباره این اثر گفت:

 از این‌که قسمتی از کار اقتباس جدید انتشارات IDW را برعهده دارم، بسیار هیجان‌زده‌ام. پس از انتشار نسخه چهارم بازی Gears of War، بازیکنان باری دیگر با همان خشونت و اکشن آشنا و همیشگی رو به رو شدند؛ این در حالی بود که اضافه شدن نسل جدیدی از قهرمانان مانند JD ،Kait و Del، حال و هوای تازه‌ای نیز به این نسخه از بازی بخشید. این دقیقاً همان تجربه‌ای است که دوست دارم خوانندگان کمیک نیز آن‌را تجربه کنند. تجربه‌ای که در عین آشنا بودن، با وارد کردن خواننده به فضاها و داستان‌های تازه، او را با تجربه‌ی جدیدی مواجه کند.

انتشارات IDW نیز اعلام کرد هم‌زمان با انتشار نسخه جدید کمیک‌ Gears of War، کاتالوگی از نسخه‌های قدیمی این کمیک‌ها را نیز ارائه خواهد کرد.

اولین شماره از سری جدید کمیک‌های Gears of War در ماه ژانویه ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده