// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

نظر سازنده Superhot درباره عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ

با توجه‌ به صحبت‌های سازنده‌ی Superhot، احتمال دارد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

در جدیدترین اخبار بازی، آندره دومینوفسکی، سازنده‌ی بازی Superhot، در جواب به پرسشی مبنی بر احتمال عرضه‌ی بازی‌اش روی نینتندو سوییچ گفت:

این موضوع در حال بررسی است. ما همان‌طور که در پورت بازی روی پلی‌استیشن VR مشکل داشتیم، روی سوییچ نیز داریم. پس کار بسیار سختی خواهد بود.

بازی Superhot نظر بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کرد و احتمال می‌رود که از عرضه‌ی آن روی نینتندو سوییچ نیز استقبال خوبی شود.

در Superhot زمان با حرکت کردن شما جلو می‌رود. در این بازی،‌ بازیکن‌ها باید با دقت به خرج دادن و انتخاب راه‌های درست، بر دشمن‌های زیادی غلبه کنند. اگر تا به حال از Superhot چیزی نشنیده‌اید، شاید سبک این بازی کمی برای شما عجیب به نظر برسد؛ چرا که اولین بار است که در بازی‌ها شاهد چنین سیستمی هستیم. ولی Superhot به خوبی توانسته است که این ویژگی را در گیم‌پلی خود پیاده کند و به همین دلیل تجربه‌ی آن بسیار لذت‌بخش است.

Superhot روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شده است و اگر یکی از هدست‌های آکیولس ریفت، پلی استیشن VR یا HTC Vive را دارید می‌توانید نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی را نیز تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده