// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Roll The Ball

با معرفی بازی فکری موبایل Roll The Ball، همراه زومجی باشید.

با پیشرفت روزافزون صنعت موبایل، بازی‌های موبایل فراوانی در سبک‌های مختلف، به بازار عرضه شده است. سری سبک‌های فکری و پازل هم از این قاعده مستثنی نیستند. هم‌اکنون بالغ بر میلیون‌ها بازی برای این سبک اعتیادآور ارائه شده که نشان می‌دهد دوست‌داران این سبک از بازی‌ها کم نیستند. اما به راستی از این میلیون‌ها بازی فقط چند بازی شاخص و انگشت‌شمار بیشتر نیستند که از محبوبیت بسیاری برخوردار باشند. بدون شک یکی از این بازی‌های پرطرفدار Roll The Ball است که با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و خاص خود توانسته با نامش در بین بهترین بازی‌های موبایل جهان بدرخشد و خود را از دیگر بازی‌های فکری متمایز کند. همچنین این بازی توانسته به طور متوالی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به عنوان بهترین بازی پازل، کسب جایزه کند.

 

وای! عاشقشم! این اولین جمله‌ای است که با بازی کردن این بازی به زبان می‌آورید

بازی موبایل Roll The Ball توسط شرکت بازی‌سازی Bitmango با شعار We Make Puzzles ساخته شده است. بی‌شک این بازی از آن دسته بازی‌هایی است که با یک بار تجربه کردن می‌گویید: «وای، عاشقشم.» روند بازی به این‌گونه است که باید با حرکت دادن بلوک‌ها در هر مرحله، مسیر حرکت توپ را برای رسیدن به پایان مسیر باز کنید. اما نکته مهیج بازی این است که بعضی از بلوک‌ها در جای خود ثابت هستند و نمی‌توانید آنها را به حرکت دربیاورید. نکته جالب‌تر از آن این است که برای سه‌ستاره شدن در هر مرحله باید از بلوک‌های ستاره‌دار استفاده کرد که کمی دردسر‌ساز هستند. تمامی مراحل از جداول چهار در چهار تشکیل شده که باعث می‌شود در ابتدا به این فکر بیفتید که با بازی‌ای یکنواخت و بدون تنوع همراه هستید؛ اما یقینا در اشتباه هستید. تمامی مراحل بازی آن‌قدر هوشمندانه و استادانه طراحی شده که به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد و هر مرحله دارای جذابیت مختص خود است.

همچنین استودیو بیت مانگو توانسته با صرف مدت زمان زیاد و دقت به جزییات، گرافیک خلاقانه و لذت‌بخشی به بازی ببخشد؛ گرافیکی تلفیقی از سبک مدرنیته و کلاسیک. بدین معنا که بازی دارای تم و صحنه‌هایی با رنگ و بوی هنری امروز و دیروز است. گیم‌پلی و کنترل بازی هم بسیار روان و تقریبا بی‌نقص طراحی شده و یادگیری و تسلط بر بازی فوق‌العاده آسان است، اما رفته‌رفته با بالا‌رفتن سطح دشواری، به مشکل بر‌خواهید خورد و باید مدت‌ها برای حل پازل‌ها زمان صرف کنید. از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز بازی می‌توان به جنبه آموزشی برای کودکان اشاره کرد. هر مرحله از بازی دارای نام‌ها‌ی آموزنده علمی از جمله نام سیاره‌ها، کهکشان راه شیری و دیگر موارد است. در کل، بازی روندی شبیه به بازی خاطره‌انگیز Pipe mania دارد؛ با این تفاوت که در Pipe mania باید با حرکت‌دادن لوله‌ها مسیر را برای عبور جریان آب باز کنید.

 

 بازی پازل Roll the ball در مجموع از ۳ هزار و ۱۶۰ مرحله‌ی چالش‌برانگیز در چهار دسته متنوع زیر تشکیل شده است:

  • بخش Star Mode: Twinkle Twinkle Twinkle Little Star: همان مراحل معمولی ذکر شده در بازی است که باید به حل پازل‌ها بپردازید.
  • بخش Classic Mode: Less Moves More Stars: در این مرحله هرچه با حرکت کمتر موفق به حل پازل‌ها شویم، ستاره‌ی بیشتری را کسب خواهیم کرد.
  • بخش Moving Mode: Carry The Ball: در این قسمت می‌توانید جای توپ‌ها را تغییر بدهید.
  • بخش Rotation Mode: A great choice of Routes: در این بخش باید با چرخاندن بلوک‌ها موفق به حل پازل‌ها شوید.

همچنین این بازی قابلیت بازی دو نفره را هم فراهم کرده است.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های پازل و فکری هستید، Roll The Ball را می‌توانید در لیست بازی‌های محبوب خود قرار دهید. این بازی برای هر سه سیستم‌عامل اندروید، ویندوز و iOS عرضه شده است. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به صورت رایگان و با قابلیت پشتیبانی از پرداخت درون‌برنامه‌ای از گوگل‌پلی، اپ‌استور و ویندوز‌استور دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Roll The Ball: Slide Puzzle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده