نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

عدم حضور دواین جانسون در فیلم Shazam تایید شد

جف جانز، رئیس استودیو دی‌سی فیلمز، تایید کرده است که کاراکتر بلک آدام با بازی دواین جانسون، در Shazam حضور نخواهد داشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، دواین جانسون در فیلم Shazam از دنیای سینمایی دی‌ سی حضور نخواهد داشت. جانسون یکی از اولین بازیگرانی بود که برای این پروژه انتخاب شد. او نقش ویلن «بلک آدام» را به نقش اصلی فیلم Shazam ترجیح داده بود. از آن زمان تا به حال، نقش او در این فیلم با تغییراتی همراه بود. اخیرا هم اعلام شد که او قرار است در فیلم Black Adam به ایفای نقش بپردازد

پس از اعلام خبر بازی او در فیلم Black Adam، حضورش در فیلم Shazam، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اخیرا اعلام شده بود که برنامه تولید Shazam، می‌تواند به غیبت بلک آدام منجر شود، و حالا جف جانز، رئیس استودیو دی‌سی، این گفته را تایید کرده است. 

یاهو از جانز در رابطه با احتمال خروج نقش بلک آدام از فیلم Shazam پرسید و او صحت این گزارش را تایید کرد. با وجود این که تنها کارگردان این فیلم مشخص شده است، پروژه در حال آماده‌سازی جهت شروع تولید از ابتدای سال آینده‌ی میلادی است. با توجه به برنامه‌ی شلوغ دواین جانسون و خروج نقش بلک آدام از Shazam، این فیلم به دنبال یک ویلن جدید خواهد بود. 

جانز در رابطه با عدم حضور جانسون در Shazam اینگونه گفت:

هنوز هیچ بازیگری برای این فیلم معرفی نکرده‌ایم، اما دواین در این فیلم حضور نخواهد داشت. او همچنان در نقش بلک آدام ایفای نقش خواهد کرد، اما نه در شزم.

از دست دادن بلک آدام به عنوان ویلن فیلم Shazam ناامیدکننده است، اما از دست دادن جانسون و جاذبه‌ی او در باکس‌آفیس می‌تواند در بلند مدت یک ضربه‌ی بزرگ‌تر باشد. مخاطبان عمومی نمی‌‌دانند که بیلی بتسون (کاپیتان مارول) کیست و چگونه توانایی تبدیل شدن به یک ابرقهرمان را دارد، اما رکوردهای اخیر دواین جانسون مزیت‌های او برای یک مجموعه‌ی فیلم را نشان می‌دهد. حالا با خروج بلک آدام، Shazam باید با به دنبال یک ویلن جدید و ناشناخته باشد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده