نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

ساعت ۵ عصر رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

ساعت ۵ عصر، فیلم جدید مهران مدیری، موفق شد رکورد فروش روز اول سینمای ایران را بشکند. 

اولین فیلم سینمایی مهران مدیری با نام ساعت 5 عصر، دیروز اکران شد و موفق شد رکورد‌های مختلفی را جا‌به‌جا کند. طبق اعلام علی سرتیپی، این فیلم در اولین روز اکرانش ۴۵۰ میلیون تومان در تهران و ۲۵۰ میلیون تومان هم در شهر‌های دیگر فروش داشته و با مجموع درآمد ۷۰۰ میلیون تومان، رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکسته است. این رکورد پیش از این در اختیار فیلم سلام بمبئی بود. 

البته این تنها رکوردی نیست که فیلم جدید مهران مدیری موفق به شکستن آن شده و این فیلم دیروز موفق شد رکورد رزرو آنلاین سینما‌ها یا به تعبیری دیگر فروش اینترنتی بلیت را نیز به نام خود ثبت کند. پیش از این، این رکورد در اختیار فیلم‌های گشت 2 و سلام بمبئی بود. 

با شکسته شدن این دو رکورد توسط فیلم ساعت 5 عصر، باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم موفق خواهد شد رکورد بهترین فروش افتتاحیه (فروش سه روز اول اکران یک فیلم) را که اکنون در اختیار فیلم نهنگ عنبر ۲ است نیز بشکند یا خیر. 

مهران مدیری علاوه بر کارگردانی وظیفه تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را نیز شخصا بر عهده دارد. از جمله بازیگران این فیلم هم می‌توان به سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان و نگین معتضدی اشاره کرد. ساعت ۵ عصر داستان زندگی صبح تا ظهر یک شهروند تهرانی را روایت می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده