نویسنده: محمود محرابی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

ماد گرافیکی The Witcher 3 با تغییراتی زیاد آپدیت شد

تریلری از آپدیت نسخه ۴.۶ ماد گرافیکی بازی The Witcher 3 منتشر شد.

آپدیت جدیدی برای یکی از مادهای نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده که بر روی بهبود جلوه‌های ظاهری بازی تمرکز دارد. هاک هوگن (Halk Hogan) توسعه دهنده‌ی ماد The Witcher 3: HD Reworked Project، بالاخره نسخه‌ی ۴.۶ این ماد را عرضه کرد. هاک این آپدیت را بزرگترین آپدیت این ماد دانسته است. در این آپدیت شاهد بهبود در ظاهر آب، برخی از چوب‌ها (مثل در‌ و تخته‌ها) و سنگ‌های دیوار و سقف‌‌ها هستیم. همچنین در این آپدیت مشکل تغییر سقف‌های Novigrad هم حل شده است.

در این ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای منتشر شده، یک مقایسه‌ی کامل بین نسخه‌ی قبلی و آپدیت جدید این ماد را مشاهده خواهید کرد. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، سنگ‌های دیوار یکی از بیشترین تغییرات را داشته‌اند.

برای دیدن تمامی تغییرات و البته دانلود این ماد می‌توانید به قسمت مخصوص این ماد در وبسایت Nexus Mods سر بزنید. هاک همچنین می‌گوید که این ماد در عملکرد این بازی تأثیر خاصی نمی‌گذارد و اگر قادر به اجرای بازی در حالت عادی باشید، با این ماد هم می‌توانید بازی را به راحتی انجام دهید.

اگر این بازی را بر روی کنسول خود اجرا می‌کنید، همانطور که سی‌ دی پراجکت در E3 2017 اعلام کرد، پچ جدیدی برای کنسول‌های میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس در آینده عرضه خواهد شد. در ادامه شما را به دیدن ویدیوی نسخه‌ی ۴.۶ ماد The Witcher 3: HD Reworked Project دعوت می‌کنم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده