// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل ایرانی به دور مریخ

اجرام آسمانی را به سمت مریخ پرتاب کنید تا در بازی اندروید «به دور مریخ» وارد جو سیاره سرخ شوند.

بازی‌های ایرانی کژوال بسیاری را این روزها می‌توانیم از مارکت‌های ایرانی اندروید دانلود کنیم و حقیقتا برخی از این بازی‌ها از نظر کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارند. یکی از استودیوهای ایرانی که اخیرا بازی‌های جذابی را برای اندروید عرضه کرده، استودیو اپینو است که بیشتر با بازی فرا گوسفند شناخته می‌شود. حال این استودیو بازی جدیدی را با موضوعی نسبتا ساده منتشر کرده است. در بازی اندروید «به دور مریخ» باید سعی کنید تا اجرام آسمانی را به مدار مریخ بفرستید تا با چرخش به دور سیاره‌ی سرخ، بالاترین امتیاز را کسب کنید.

 در مراحل بالاتر باید اجرام را به دور سیاره اورانوس و مشتری بفرستید

با ورود به بازی و فراگیری آموزش‌ها باید سعی کنید تا چند جرم آسمانی را با دقت به دور مدار سیاره مریخ بفرستید. در حقیقت گیم‌پلی بازی تنها به پرتاب اجرام آسمانی خلاصه شده و توسعه‌دهندگان خواسته‌اند تا با افزایش جرم‌های آسمانی یا سیارک‌های دارای جاذبه مانع تمام کردن آسان مراحل شوند. حالت مرحله‌ای بازی از ۶۰ مرحله تشکیل شده که در کنار مریخ در سیاره‌هایی مانند اورانوس و مشتری نیز دنبال می‌شود. در این مراحل به مرور خواسته‌های بازی از بازیکنان مشکل‌تر شده و باید به عنوان مثال، ۱۰ جرم آسمانی را به صورت همزمان به دور مریخ بفرستید. در این مراحل در صورتی که دو جرم آسمانی را از دست بدهید، شکست خواهید خورد و باید مرحله را دوباره شروع کنید. البته توسعه‌دهنده می‌توانست با افزایش تعداد سیار‌ه‌ها گیم‌پلی غنی‌تری را در اختیار بازیکنان بگذارد.

حالت دیگر بازی بخش دو نفره است که با ورود به این بخش می‌توانید با دوست خود به مسابقه بپردازید. مسابقه به این شکل است که شما باید به صورت نوبتی اجرام را به دور مریخ بفرستید. بازیکنی که بیشترین جرم را به دور مریخ بفرستد و کمترین جرم آسمانی را از دست بدهد، پیروز مسابقه خواهد بود. حالت دونفره تنها در یک دستگاه موبایل قابل انجام است و به دور مریخ حالت آنلاین ندارد. بازی همچنین حالت رکورد دارد که با ورود به این بخش باید به مرور اجرام آسمانی را به دور سیاره مریخ بفرستید. با ثبت رکورد، راند به پایان می‌رسد و به سرعت وارد راند جدید می‌شوید. در حقیقت لیدربورد بازی مربوط به رکوردهای ثبت شده در بخش رکوردی است و با ثبت امتیازی بالاتر می‌توانید جایگاه خود را در میان سایر بازیکنان بالاتر ببرید.

اپینو، به ویژه در طراحی‌ها موفق بوده و با نگاهی به جزئیات طراحی سیاه‌ها و اجرام آسمانی، از آن لذت خواهید برد. برخورد اجرام به یکدیگر و چرخش روان اجرام به دور سیاره‌ها، به زیبایی انجام می‌شود و هیچگونه مشکلی را در این زمینه شاهد نیستیم. البته که هنوز هم افزایش جزئیات می‌تواند تجربه کاربری را بهبود ببخشد و عمر تجربه‌ی بازی را افزایش دهد. در مجموع بازی به دور مریخ، محصولی ایرانی و با کیفیت است که با مراحل متنوعی که ارائه می‌دهد، قادر است تا مدتی شما را سرگرم کند. چالش گرانش پیشروی شما با توجه به مهارت‌تان می‌تواند اعصاب خورد کن شود یا آنقدر آسان شود که به سرعت مراحل را پشت سر بگذارید. اگر به دنبال یک بازی ایرانی خوش‌ساخت، زیبا و البته با گیم‌پلی ساده اما جذاب هستید، «به دور مریخ» گزینه‌ی مناسبی برای دانلود خواهد بود. این بازی به صورت رایگان اکنون در دسترس است و از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی ایرانی به دور مریخ

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده