نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Dying Light بسته های الحاقی رایگان و جدیدی دریافت خواهد کرد

استودیو تک‌لند اعلام کرد که بازی Dying Light در طول یک‌سال آینده، ده بسته‌ی الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد.

با وجود گذشت سه‌سال از عرضه‌ی بازی Dying Light، این بازی ترسناک با آمار نیم‌میلیون بازیکن در هفته هنوز هم یکی از بازی‌های فعال به شمار می‌رود. حال استودیوی توسعه دهنده‌ی بازی یعنی تک‌لند اعلام کرد که این بازی قرار است در طول یک‌سال آینده، ده بسته‌ی الحاقی رایگان و جدید دریافت کند.

استودیو تک‌لند در رابطه با محتوای این بسته‌های الحاقی اعلام کرد که این بسته‌ها شامل دشمنان جدید، اتفاقات بیشتر در جریان بازی، مکان‌های جدید برای کاوش و موارد بیشتری خواهند بود. استودیو تک‌لند تاکید کرد که این محتویات برای تمامی پلتفرم‌ها رایگان خواهند بود. اولین بخش از محتوای مذکور در هفته‌های آینده عرضه می‌شود که قرار است دشمنان جدیدی به بازی اضافه کند. این محتوا همچنین با هدف آشنایی کاربران با امکانات جدیدی است که در آینده به بازی اضافه خواهند شد.

تک‌لند اعلام کرد که رویدادهایی را برای کاربران جامعه بازی در نظر خواهد گرفت. استودیو تک‌لند همچنین قصد دارد به مانند گذشته طبق بازخورد‌های طرفداران اصلاحاتی در گیم‌پلی و تعادل بازی انجام دهد. توسعه‌دهندگان بازی به منظور آسان‌تر کردن تعامل کاربران با جامعه‌ی بازی، یک سیستم‌عامل اختصاصی برای جامعه بازی اجرا خواهند کرد که به کاربران اجازه خواهد داد تا در محتویاتی که ساخته خواهد شد تاثیرگذار باشند. استودیو تک‌لند به زودی جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد کرد.

بازی Dying Light برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید بررسی متنی بازی Dying Light را در زومجی مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده