// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Penarium

بازی موبایل Penarium جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند در نهایت موجب خرد شدن گوشی‌تان شود.

همکاری استودیوی Team 17 و Self Made Miracle منجر به ساخت یکی از اعتیادآورترین و سخت‌ترین بازی‌های موبایل شده است؛ از آن دسته بازی‌هایی که هر بار شکست می‌خورید با خودتان می‌گویید: «این بار، دیگر آخرین بار است که بازی می‌کنم» و قطعا آخرین بارتان هم نیست و نخواهد بود. بازی داستان آنچنانی ندارد و درباره شخصی است که در هر مرحله باید با انجام کارهای جالب، خطرناک و حیرت‌انگیز، تماشاگران سیرک را به وجد آورد.

penarium

در کل بازی سر و کار شما با سه دکمه روی صفحه گوشی‌تان است که با آن‌ها کنترل شخصیت بازی را بر عهده دارید و باید با پریدن به این‌سو و آن‌سو ماموریتی را که بر عهده‌ شما است انجام دهید. انجام این ماموریت‌ها شاید در حالت عادی کار سختی نباشد، اما وقتی دستگاه‌های مختلفی از بالا و پایین به روش‌های گوناگون در کار شما خلل ایجاد می‌کنند، آسان‌ترین کارها هم سخت می‌شود.

طراحی مراحل بازی Penarium واقعا جالب است. شاید انتظارش را هم نداشته باشید که در چنین بازی‎‌ای، سازندگان حافظه شما را به چالش بکشند. در حالی که سرعت‌عمل در بازی حرف اول و آخر را می‌زند، اما گاهی اوقات لازم است که هم چشما‌نتان به خوبی بالا و پایین صفحه را همزمان ببیند و هم اینکه حافظه‌تان شما را یاری کند. ضمن تنوع فوق‌العاده مراحل، نقشه بازی و مکانی که در آن قرار دارید هم پس از چند مرحله تغییر می‌کند.

penarium

مراحل بازی Penarium به طرز بی‌رحمانه‎‌ای رفته رفته سخت‌تر می‌شود و شاید برای طی کردن مراحل ابتدایی بازی هم چندین بار شکست بخورید؛ چه برسد به مراحل پایانی که ممکن است به خرد و خاکشیر شدن گوشی‌تان بینجامد. چیزی که پس از هر بار باختن شما را دیوانه می‌کند، شروع بازی از ابتدای مرحله است. البته همین دشواری بالای بازی است که آن را این‌قدر جذاب و اعتیادآور می‌کند.

بازی در کنار بخش مرحله‌ای، یک بخش آرکید یا به اصطلاح رکوردزنی هم دارد که هر چه بیشتر در آن پیش بروید، با سلاح‌های خطرناک‌تری روبه‌رو خواهید شد. تنوع بالای این سلاح‌ها نیز یکی از جذابیت‌های بازی است. وقتی بار اول با یک دستگاه روبه‌رو می‌شوید، واقعا نمی‌دانید که قرار است چطور به جان شما بیفتد و در همان لحظه است که امکان اینکه از مهلکه جان سالم به در ببرید، بسیار نزدیک به صفر می‌شود.

penarium

بازی اندروید و آیفون Penarium به قدری جذاب دنبال می‌شود که اصلا وقت نمی‌کنید به گرافیک دوبعدی و پیکسلی آن خرده بگیرید. استودیو Self Made Miracle اثر ارزشمندی را تولید کرده، اما خبر بد این است که این استودیو چند وقتی است تعطیل شده و احتمالا دیگر شاهد عرضه بازی‌های جدید از سوی آن‌ها نخواهیم بود. شما هم‌اکنون می‌توانید بازی Penarium را از طریق‌ لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Penarium


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده