// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG

بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG با نو‌آوری‌ای که در اختیار دارد، رنگ و بویی جدید به بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل بخشیده است.

معمولا سعی می‌کنم سمت بازی‌های موبایل با گرافیک بالا و سنگین نروم، ولی وقتی پای کمپانی گیم‌لافت به وسط می‌آید، قضیه کمی متفاوت است. بازی نقش‌آفرینی روی موبایل آن‌چنان جذابیتی ندارد، ولی گیم‌لافت با ساخت بازی Iron Blade: Medieval RPG ثابت کرد که نوآوری همه چیز را تغییر می‌دهد. اگر فکر می‌کنید در این بازی، همانند سایر بازی‌های هم‌سبک باید به واسطه‌ی چهار جهت اصلی به اطراف حرکت کنید، دشمنان را بکشید و کوئست‌های بازی را انجام دهید، سخت در اشتباهید؛ بلکه حال و هوای شخصیت بازی و مبارزات، شدیدا شما را یاد بازی‌هایی همچون بازی Middle-earth: Shadow of Mordor می‌اندازد.

بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG

سیستم گیم‌پلی بازی به نحوی است که از همان ابتدا عاشق آن خواهید شد

جالب‌ترین نکته‌ی بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG این است که اصلا نیازی نیست در محیط حرکت کنید! به عبارتی اصلا نیازی نیست کل مراحل را بپیمایید و کوئست‌های مربوطه را انجام دهید. دنیای بازی شامل ۹ مرحله‌ی مختلف است و ساختار بازی به نحوی است که شما بخش‌های مبارزه‌ای را انجام خواهید داد و هوش مصنوعی کنترل بازیکن را بر عهده می‌گیرد و شما تنها باید ضربه بزنید و دفاع کنید. حال در این میان اگر نوآوری نتواند جذابیتی به دنبال داشته باشد، هیچ فایده‌ای ندارد. از این‌رو بازی اندروید و آیفون Iron Blade: Medieval RPG به خوبی این قاعده را رعایت کرده است و سیستم گیم‌پلی بازی و مبارزات کاملا روان است و قابلیت‌های ویژه‌ای که دیمین، شخصیت اصلی داستان، دارد کمک کرده تا از ثانیه به ثانیه بازی لذت ببرید. شما در طول بازی دو نوار را در اختیار دارید. اولین نوار، نوار سلامت شما است و دومی نوار استامینا است که مربوط به دفاع کردن ضربات دشمنان می‌شود. زمانی که دشمنان می‌خواهند به شما ضربه بزنند، یک نوار اعلان بالای سر آن‌ها مشاهده می‌شود که با زدن ضربه به سمت چپ صفحه‌نمایش، می‌توانید ضدحمله کنید و آن‌ها را نابود کنید. همچنین چند ویژگی را در پایین صفحه‌نمایش مشاهده خواهید کرد که در زمان مناسب می‌توانید از آن‌ها استفاده و مبارزه را برای خود ساده‌تر کنید.

در کنار این موارد، یک سیستم بروزرسانی و ارتقا نیز تعبیه شده است. با ارتقای شخصیت، قدرت شما نیز بیشتر می‌شود و در کنار آن‌، وسایل شما نظیر کمان و شمشیر و لباس و سایر موارد نیز لول‌آپ و آمارشان بهتر می‌شود. از طرفی نکته‌ی جالب دیگر بازی نقش‌آفرینی اندروید و آیفون Iron Blade: Medieval RPG این است که می‌توانید آیتم‌های خود را با یکدیگر Fuse کنید و تجهیزات خود را قوی‌تر کنید. از این‌رو بهتر است همیشه آیتم‌های هم‌رده را با یکدیگر Fuse کنید. برای مثال، Fuse کردن دو لباس با درجه نقره‌ای، بهتر از دو لباس برنز است. همچنین یک بخش فروشگاه نیز در داخل بازی تعبیه شده است که در آن می‌توانید جعبه‌های نقره‌ای را خریداری کنید (البته باید تعداد کلید‌های مورد نظر را از طریق انجام متعدد مراحل و بخش چالشی بازی به دست بیاورید) و آیتم‌های بهتر و کارآمدتری را به دست بیاورید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

آخرین بخشی که گیم‌لافت به خوبی به آن پرداخته است، طراحی مراحل و گرافیک بازی است. برای اولین بار از دانلود یک بازی با دو گیگابایت حجم ناراضی نیستم؛ زیرا بازی به خوبی بهینه شده است و ساعت‌ها می‌توانید به تجربه‌ی این بازی موبایل بپردازید. نکته‌ی دیگر مراحل اصلی بازی است. شاید ۹ مرحله در ظاهر کم باشد، ولی هر کدام از این مراحل یک سری زیر مجموعه در اختیار دارند که شما را سرگرم خواهد کرد و در کنار تمامی این موارد، یک بخش چالشی برای بازی تعبیه شده است که هر روز تغییر می‌کند. در آخر، بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG، دقیقا همان بازی اکشن نقش‌آفرینی است که یک پلتفرم موبایل به آن نیاز دارد و اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت را کسب کنید، حتما این بازی را دانلود و آن را تجربه کنید.

دانلود بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده