// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

اطلاعاتی از بازی موبایل Titanfall: Assault منتشر شد

استودیو Particle City اطلاعاتی از بازی اندروید و آیفون Titanfall: Assault منتشر کرد و به تاریخ انتشار آن نیز اشاره‌ شد.

چندی پیش استودیو پارتیکل سیتی (Particle City) اعلام کرد که در حال کار روی نسخه جدیدی از سری بازی‌های Titanfall است که این‌بار برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون توسعه می‌یابد. سازندگان پروژه جدید را با نام بازی Titanfall: Assault معرفی کردند و اطلاعات زیادی از آن منتشر نکردند. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، سازندگان اطلاعاتی از این اثر استراتژی منتشر کردند و تاریخ انتشار آن را نیز مشخص کردند.

سازندگان، Titanfall: Assault را در قالب یک بازی «استراتژی-اکشن در مقابل یکدیگر» معرفی کردند که روی سبک استراتژی همزمان (RTS) تمرکز دارد و از بخش چند‌نفره رقابتی بهره‌ می‌برد. در این بازی کاربران هدایت گروهی از تایتان‌ها و پایلت‌ها را بر عهده می‌گیرند که با استفاده از آیتم‌هایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

سازندگان سعی کرده‌اند که این پروژه را همانند مجموعه Titanfall توسعه دهند، بنابراین در آن شاهد المان‌هایی از این مجموعه خواهید بود. به طور مثال، اولین حالت این بازی Hardpoint نام دارد که در آن کاربران با مبارزه کردن با یکدیگر باید نقاطی را که Hardpoints نام دارد، اشغال کنند و نگه دارند. اولین بازیکنی که بتواند به امتیاز ۱۰۰ دست پیدا کند یا اینکه پایگاه حریف را نابود کند، پیروز از میدان بازی خارج خواهد شد.

همانند مجموعه این بازی، نقشه‌ها دارای محیط‌های مخصوص است که در آن پایلت‌ها می‌توانند از زیپ‌لاین‌ها استفاده کنند و در طرفی دیگر تایتان‌ها به مبارزه با یکدیگر بپردازند. علاوه بر این‌ها کلاس‌های مختلفی برای پایلت‌ها در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند آنها را انتخاب کنند. به طور مثال، کلاس Sim Ninja به شمشیر‌ مجهز شده است و در آن‌سو در تجهیزات کلاس Boomer نیز سلاح موشک‌انداز دیده می‌شود. کلاس Grunt Captain پس از اشغال کردن نقاط Hardpoint می‌تواند Shield Grunts احضار کند. کلاس‌های تایتان نیز در این بازی برگرفته از مجموعه Titanfall خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی ریسپاون مراجعه کنید. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نشده است، اما سازندگان خاطرنشان کرده‌اند که بازی تا انتهای سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازی Titanfall: Assault قرار است برای پلتفرم‌های آیفون، آیپد و اندروید منتشر شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر این بازی بیندازید.

titanfall assault


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده